maandag 14 mei 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (153) : Evi, Alex,...

Goeiemorgen iedereen,
wat gaat de week toch weer snel.... Was vergeten om m'n bericht af te werken, pffff. Beetje overload in mijn hoofd denk ik dan.
Maar goed, hier zijn ze dan, een aantal gelijkaardige kaartjes, die ik meteen allemaal in één bericht toon, dan raakt de wachtkamer wat leger.

Cirkel streepjes : Snijmal van internet
Birthday : Snijmal van Internet
Grote cijfers : Snijmal van Internet
Evi letters : My Favorite Things


Happy : My Favorite Things
Cijfers : Marianne Design


Celebrate : Snijmal van internet
Cijfers : Stampin Up
Muzieknoten : Boekenvoordeel



Ik wens jullie alvast een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

11 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Colien zei

Wat een gave serie, erg mooie kaarten!
grt Colien

Ellen zei

Leuke, vrolijke serie verjaardagskaarten! Mooi thema, die cirkels.

Caroline Cards zei

Een hele leuke serie!
groetjes, Caroline

Marfien zei

Een vrolijke serie, je zou er zo bij gaan zingen

Enny zei

Dat zijn prachtige kaarten, heel tof gedaan ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke, vrolijke kaartjes heb je gemaakt! Tof gedaan.

Groetjes, Merit en Annemarie

Jantine zei

Hele leuke feestelijke kaarten, Martina!
Groetjes,
Jantine

Mariken zei

Wat een serie gezellige kaarten, ze zijn enig! Fijne avond!

SylS creaties zei

Mooi gedaan! Leuke kaarten!
groetjes,
Syl

Diny zei

Wat een gave serie Martina....dat werkt wel lekker he!
Ik heb ook net een serie van drie gemaakt die binnenkort op mijn blog verschijnt.
Groetjes Diny