maandag 21 mei 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (154) : Panda's voor Christine

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kaartje wil maken voor iemand, die een uitje cadeau krijgt om naar Pairi Daiza te gaan ? Jawel hoor, daar doen we toch lekker even met mee ? Eindelijk aan de slag met de panda's, die ik al een (hele lange) tijdje in mijn bezit heb. Leuk, deze persoonlijke kaartjes, ik word echt wel uitgedaagd en blij te weten, dat mijn spulletjes, die ik kocht (die ooooooit wel een keertje van pas zouden kunnen komen, want je weet maar nooit...) toch uit de kast en uit hun verpakking raken =)
Zo ook, deze panda's.

Happy snijmal : Impression Obsession
Birthday : Sizzix
Letters : My Favorite Things
Cijfers : Marianne Design
Panda's : Marianne Design
Bamboe stempel : Hero Arts

Voilà, de week kan starten ! Ik wens jullie allemaal een hele fijne (vrije) dag toe en ik zie jullie graag morgen voor een verse (laatste) kaart met Rubbernecker materiaal voor DT 'In 't Woefke'.
Kom je dan weer een kijkje nemen ?
Groetjes, Martina
x


14 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Irene zei

Ja hoor, hélemaal leuk en uiteindelijk komt álles een keer aan bod hihi!

XxIrene

Colien zei

Mooi kaartje, leuk sfeertje!
grt Colien

Maria V zei

En de panda`s zijn juist zo leuk. Als je er eenmaal mee gewerkt heb, merk je dat het verslavend kan zijn. De panda`s kan je voor vele kaarten gebruiken. Jouw kaart is heel erg leuk geworden. Mooi met dat groen.

Judith zei

Errug leuke kaartjes met de panda's...kunnen altijd.
Groetjes van Judith

Mariken zei

Wat zijn ze enig...deze panda’s. Heel tof kaartje!

Marfien zei

heb jij even geluk met zoveel in je kast, past mooi bij het cadeau

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart, zo schattig met die panda's ! Groetjes, Enny

Chantal zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Ellen zei

Superleuk jouw pandakaartje! De groene achtergrond staat perfect bij deze zwart witte beesten.

Jantine zei

Wat een gaaf kaartje, leuk met die panda’s!
Groetjes,
Jantine

Diny zei

Ach.....wat en leuke kaart Martina!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! De panda is erg leuk.

Francisca zei

Wat een schatjes
;-)
Francisca