dinsdag 22 mei 2018

Rubbernecker voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectjes voor DT 'In 't Woefke' met de materialen van Rubbernecker. Ik moet toegeven, de laatste was zeker niet makkelijk... Het gaf me redelijk wat hersenwerk ... In ieder geval, ze zijn klaar, hieronder de resultaten. Ik maakte weer een 4 tal kaartjes met dezelfde stempel. Zo krijg je een mooi beeld, van wat je allemaal met 1 stempel kan. Uiteraard zijn er nog een heleboel mogelijkheden die ik niet toon ! =)

De zwarte kaart :
Achtergrondstempel : Rubbernecker, gedrukt met Versamark, afgewerkt met koperen embossingpoeder
Stars : My Favorite Things
Kader : My Favorite Things
Sneeuwsterren : Heidi Swapp, snowflakes, zelf gekleurd met koperen pen




Achtergrondstempel : Rubbernecker, gedrukt met Versamark, bewerkt met wit embossingpoeder
Achtergrond bewerkt met Distress Inkt
Sentiment : My Favorite Things
Vosje : Memory Box


Achtergrondstempel : Rubbernecker, gedrukt met witte Staz On
Hertenfamilie en bomen : Memory Box









Voilà, dat waren ze alweer. Heb je er zelf ook zin in gekregen om aan de slag te gaan ? Dat is prima zo ! Je kan altijd even langs 'In 't Woefke' gaan om de voorbeeldjes te bekijken en te betasten. Uiteraard kan je dan ook meteen het nodige materiaal aanschaffen. Inge staat voor je klaar.
Bedankt voor jullie bezoekje alweer en ik zie jullie morgen graag terug voor een verse kaart !
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

7 opmerkingen:

Mariken zei

Kan me voorstellen dat dit een moeilijke opdracht was! Ze zijn prachtig geworden, knap!

Je@net zei

Zooo hé...goed bezig, Martina. Ziet er allemaal erg leuk uit!

Diny zei

Wow.....schitterende kaartjes Martina!
Soms kost het wat meer moeite he.
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaarten, ik snap dat die laatste een hersenkraker was, maar prachtig resultaat!
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Prachtige kaarten Martina, ik vind vooral die met de herten erg.mooi,
Ansx

Colien zei

Je hersenwerk heeft mooie kaartjes opgeleverd, erg tof!
grt Colien

Ellen zei

Mooie serie!