dinsdag 1 mei 2018

Rubbernecker voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
1 mei, dat wil zeggen, dat (bijna) iedereen een dagje extra vrij geeft, wat wel fijn is, nietwaar ?
Daarom trakteer ik jullie vandaag voor een eerste nieuw projectje van de nieuwe reeks van 3 voor het DT van 'In 't Woefke. We gingen aan de slag met stempels van Rubbernecker. Inge heeft nog een heleboel leuke setjes hangen in de winkel. Vandaag krijg je wat voorbeeldjes te zien, wat je allemaal met één setje al kan doen. Ik maakte een hele reeks kaartjes, zodat je een goed beeld krijgt van wat er allemaal kan. Het hoeft niet altijd even ingewikkeld te zijn.

Stempel bloemen : Rubbernecker
Bloem snijmal : Gummiapan
Sentiment Van Harte : Craft Emotions
Sentiment B-day : Gummiapan
Sentiment onder de gekleurde kaarten : Gummiapan
Kleur gekleurde kaarten : Alcohol Inkt











Wil je graag de kaartjes in levende lijve zien ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Je kan dan uiteraard uit het ruime aanbod van stempels, mallen en zo veel meer je keuze maken !
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam. Niet te missen dus ! Tot dan,
bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Rhodé zei

Leuk om de variatie te zien met 1 stempelset. Zulke verschillende kaarten: mooi!

gerrie zei


Wat een serie prachtige kaarten heb je weer gemaakt Martina.Zou graag om t hoekje willen kijken van t Woefke, helaas ik woon in het Noorden, een beetje ver. Die kant en klare schudkaarten dat lijkt me wel wat, ik ga daar eens neuzen.
Lieve groetjes, Gerrie.

Els zei

Dit zijn toch bijzondere leuke kaarten en jammer dat ik in het noorden van Nederland woon, want ik was graag deze pracht kaarten in het echt komen kijken.
Groetjes, Els

Femminde zei

Mooie serie Martina!!
En tot morgen, ik ben benieuwd.

Groeten van Femminde

Diny zei

Schitterende kaartjes Martina!
Groetjes en tot morgen,
Diny

Ans S. zei

Super mooie serie kaarten.

Groetjes Ans

SylS creaties zei

Wow, prachtig allemaal!
groetjes,
Syl