maandag 20 augustus 2018

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 167 : Bente + nieuw logo KKT ?

Goeiemorgen iedereen,
verse week, maandag, dus een persoonlijke kaart. Deze keer een moeilijke opdracht. Er werd me gevraagd om voor Bente, een jong meisje een 'hoop' kaartje te geven. Ze heeft leukemie. Triest verhaal, maar een kaartje is wel het minste dat je dan voor haar kan doen, niet ?
In ieder geval, ik kwam te weten dat elke soort kanker een eigen kleur van lintje heeft, dat wist ik niet. En dus, een oranje lintje voor leukemie. Met een geleende tekst van Inge en een snijmal van het lint, kwam ik op dit onderstaand idee. Geen triest kaartje, wel hoop.

Tekst : Crea Motions
Letters Bente : XCut
Lintje : Geleend van Inge (ik dacht van Taylor Expressions)
Flamingo groot  & gras: Hero Arts
Flamingo klein : Action

DAN NOG EVEN DIT.... Al jaren gaat het logo van het kleurenkaartenteam mee. Misschien tijd voor vernieuwing dacht ik zo ? Hiernaast links in de balk zie je 4 ontwerpen staan met een gekleurde roos. Kunnen jullie mij je voorkeur meegeven, of houden we het bij het 'oude' logo, is goed genoeg ? Ik hoor het graag !

Voilà, jullie week kan van start gaan ! Ik zie jullie graag woensdag voor een kaartje voor het DT team van 'In 't Woefke', het laatste reisprojectje van mij, kom je dan weer een kijkje nemen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

19 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooie opkikkerkaart, moeilijk hé dergelijke kaarten maar prima gedaan!
Ik vind het nieuwe logo héél leuk, zou de derde nemen met de witte tekst, is voor mij duidelijkst leesbaar...
Fijne dag!
Nancy

Margreet zei

Je moeilijke opdracht is perfect geslaagd, Martina!
Geweldig leuk logo. Mijn voorkeur gaat uit naar de 4e, maar dan het liefst met een witte tekst.
Fijne dag!
xxx Margreet

Unknown zei

Prachtige opkikker Martina , mooi logo !!
Fijne maandag van Epie

Je@net zei

Wauw....moeilijke opdracht, maar wat een pracht van een kaart heb je ervan gemaakt, Martina!

Maria V zei

Dit zijn inderdaad geen gemakkelijke kaartjes. Echter is de ontvanger er heel blij mee en daar doe je het tenslotte voor.
Jij heb er een prachtige creatie van gemaakt.

Caroline Cards zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor deze moeilijke opdracht!
groetjes, Caroline

Enny zei

Wat een prachtige kaart voor Bente ! Toch erg, dat een kind al zo'n vreselijke ziekte heeft. Ook je vorige creaties zijn heel mooi, ben net terug uit vakantie, en heb heel wat gemist ! Groetjes, Enny

Laurespage zei

Martine,
Een hele mooie kaart heb je gemaakt voor Bente, en het kleine accentje met het oranje lintje, is heel fijn om te weten.
Groetjes, laurette

Ellen zei

Wat een mooie, maar ook moeilijke opdracht kreeg jij. Prachtig zoals je het uitgewerkt hebt. Van die verschillende kleuren lintjes wist ik niet, grappig (misschien een beetje raar woord in dit verband). Een nieuw logo voor het KKT, leuk! Ben het eigenlijk wel met het voorstel van Margreet eens :-)

Marfien zei

Je kaart voor Bente is prachtig, een hoopvol kaartje Martina.
Er wordt slecht gelezen merk ik, maar ik vind je nieuwe logo erg leuk
Voor mij nr 4, zwart is voor mij het best leesbaar

GerJanne zei

Heel mooi kaartje voor Bete. Ik wist dat ook niet van die lintjes. Ik ken alleen de roze van borstkanker. Fij. Dat ik het nu weet. Mooie tekst ook trouwens. En het logo is gaaf!! Mijn voorkeur heeft de 4e met witte tekst, misschien iets meer naar links??

Margo zei

Wat een moeilijke opdracht maar je maakte een erg mooie kaart ! Daar was Bente vast erg blij mee ! Dat elke kanker een eigen kleur lintje heeft wist ik ook niet, weer wat bijgeleerd !
Ik vind het logo met de witte letters erg mooi !
Groetjes
Margo

Nancy zei

Hey Martina,

Mooie kaart met super mooie boodschap achter. Niet gemakkelijke hé om zo ééntje te maken... Moet die snijmal ook eens mee nemen bij Inge...

Ik vind logo 3 het leukste. Vond al langer dat het oude logo zijn beste tijd had gehad... haha! Super mooie afbeelding!! Goed initiatief!!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Wat een leuke kaart? Die flamingo doet het toch he!
Super dat je een nieuw logo hebt gemaakt.
Voor mij persoonlijk vind ik tekst 4 het meest sprekende maar dan in het wit.
Veel succes
Liefs Chantal
ps ik heb me terug aangemeld. Ik had in het begin mijn naam erbij zien staan????? Raar. Toch bedankt om effe te verwittigen

Diny zei

Wat moeilijk Martina.....maar wat heb je het goed opgelost.....prachtige kaart!
Groetjes Diny

Mariken zei

Wat een knappe en mooie kaart! Ook ik wist dat niet, van die lintjes.
Ik vind je nieuwe logo mooi, en sluit me aan bij Margreet, nr 4 met witte tekst...

Annemarie en Merit zei

Wat lief dat je een kaart hebt gemaakt voor Bente en wat is hij goed gelukt zeg, prachtig!! Ik ga ook voor nummer 4, maar dan met witte tekst.

Groetjes,Merit en Annemarie

Jantine zei

Mooie kaart voor een moeilijke gelegenheid. Ik had ook geen idee dat er nog andere lintjes dan het roze waren ...
Leuk, een nieuw logo, mooie roos. Van mij mag er gewoon "deelnemer aan het kleurenkaartteam" in qua tekst. Wel in het wit 😊
Groetjes,
Jantine

Grietje Jansen zei

Prachtige flamingokaart!!!

Ik vind het oude logo prima, vind die gekleurde rozen wat erg druk.

Grietje