maandag 27 augustus 2018

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 168 : Frea 22

Goeiemorgen iedereen,
jawel, de aftrap is gegeven, de laatste week 'vakantie' gaat er aan... Het klaarleggen, uitpakken, schikken, nog een laatste likje verf misschien hier en daar... Kortom, het luie leventje is echt wel gedaan =)
Vandaag heb ik voor jullie een persoonlijk kaartje, dat ging naar Frea, een goede vriendin van mijn oudste dochter. Frea is van scoutstotem een dromedaris. Toen de vraag kwam, wil je voor haar een kaartje maken met een dromedaris op ? Tuuuuuurlijk, dat heb ik ........ ergens ...... eh ...... neen, toch niet.... Tiens ? Hup, op een drafje naar Inge, die had gelukkig nog 1 exemplaar in haar bezit, oef ! Net op tijd =)

Achtergrond : Distress Inkt, bestempeld met een stipjesstempel en bewerkt met goud embossingpoeder
Teksten : My Favorite Things
Beestjes : Cats On Appletrees, gedrukt met clear embossing, bewerkt met goud embossingpoeder
Vlaggetjes : Marianne Design

Voilà, Frea was er erg blij mee, gelukkig maar ! En zo heb ik dus ook nog een dromedaris in mijn bezit gekregen. Leuk toch ?
Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne week toe en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam ! Niet vergeten hoor ! Je kan je vandaag nog opgeven indien je het vergeten bent. Kijk je zelf even na, of je mee in de lijst staat ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



12 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

femke zei

Heey Martina,

het is een superleuke kaart geworden!!!

groetjes Femke

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, heb je dan vast al een hele dierentuin met al je stempels, en net die éne toch niet...
mooi gedaan met die embossing!
Nancy

Judith zei

Ik zeg altijd hoe persoonlijker hoe beter en als de ontvanger die mooi begrijpt heb je, je best gedaan!
Groetjes van Judith

Margreet zei

Superleuke kaart met de dromedaris. Dan denk je er een heleboel te hebben en dan nét die ene niet. Gelukkig nu inmiddels wel.
xxx Margreet

Marfien zei

Gezellig zo'n hele dierentuin op je verjaardag, KKT staat klaar hoor, tot woensdag

Nicole Parmentier zei

Tja, een verzoek voor de Dromedaris-kaart die krijg je ook niet elke dag! Maar daar draai jij je hand niet voor om zo te zien. Supergezellige beestenbende is het geworden, extra feestelijk door het goud. Gaaf!

Diny zei

Wat een toffe kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Mariken zei

Oooh, helemaal geweldig en leuk! Dat weet je wel van me hè?!

GerJanne zei

Ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! Logisch dat die in de smaak viel!
EN zeker ben ik er woensdag bij!

Colien zei

Heel gaaf om de stempeltjes te embossen, leuk effect! En met de dromedaris erbij kan het niet persoonlijker...
grtz.Colien

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldig gedaan, goud en blauw, wat een combo!!
Moeten we eens in het KKT opnemen hé?
Die dromedaris heb ik ook, je had hem kunnen komen lenen als Inge hem niet meer had...
Tot straks bij het KKT!

Liefs,
Nancy