zaterdag 18 augustus 2018

Groetjes !

Goeiemorgen iedereen,
ondertussen is het weekend geworden... De dagen vliegen voorbij, er worden afspraken gemaakt met vriendinnen, de vakantie loopt op z'n einde...
Gek hoe het alsmaar sneller gaat als je ouder wordt. In ieder geval, vandaag heb ik voor jullie al een iets ouder kaartje, van vorig jaar, dat ook richting kamp ging. Een leukerd, vrij eenvoudig en duidelijk denk ik dan.

Honden : My Favorite Things, gekleurd met copics
Letters groetjes : Marianne design
Pootjes : My Favorite Things





Dan tenslotte nog dit... Ik mocht een heleboel kaartjes ontvangen van velen ! Zelfgemaakt of gekocht, altijd heel erg fijn. Misschien zijn er nog onderweg, we zien wel.
In ieder geval, een hele grote dank je wel aan iedereen die aan mij gedacht heeft ! Hieronder een klein overzichtje van de zelfgemaakte kaartjes. Staat jouw kaartje er nog niet bij, maar heb je het toch opgestuurd ? Dan zal het nog ergens in postland onderweg zijn, ik toon het, zodra ik het aangekregen heb !


Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x

9 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

dat is een heel lief kaartje geworden!!!

groetjes Femke

Je@net zei

Leuke kaart, Martina!

Francisca zei

Super kamp kaart !
Wat een collectie kaartjes weer voor je verjaardag !

Groetjes,
Francisca

Laurespage zei

Een super mooi, lief,kaartje !
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt! En wat fijn dat mijn kaart toch gekomen is!!

Nelleke zei

Nog gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Wat een verwennerij is dat om zoveel post t ontvangen. Je laat ons weer een mooie kaart zien. Groetjes, Nelleke

chantal zei

Martina,

Fijn dat je voor je 50 e verjaardag zoveel kaartjes hebt ontvangen.
Ja hoe ouder zoveel te sneller gaat alles. Genieten is dus de boodschap
liefs Chantal

Mariken zei

Veel te laat, door vanalles en nog wat, maar post is onderweg! Alsnog van harte!!
Jouw hondenkaartje is enig, ik hou ervan!

Unknown zei

Mooie dierenkaart heb je gemaakt wéér Martina !!
Leuke serie verjaarskaartjes , hoop dat je een leuke dag had !!
Fijne dag van Epie