woensdag 15 augustus 2018

Kampkaartje !

Goeiemorgen iedereen,
moederdag vandaag... Eigenlijk vieren we dit niet echt, dus is het voor mij eigenlijk een 'gewone' dag. Daarom, een 'gewoon' kaartje op het menu. Een kampkaartje dat ik jullie nog niet toonde. Is nog van vorig jaar, toen was mijn productie erg hoog tijdens de vakantie. Dit jaar heb ik eigenlijk niks gedaan (beetje met de Cameo gespeeld en 'verplichte' kaartjes gemaakt), Mister Inspiration is zelf met vakantie denk ik... Hopelijk komt hij snel terug hahahaha !

Achtergrond kaders : My Favorite Things
Bomen : My Favorite Things
Vosje en co. : My Favorite Things
Bergen : Lawn Fawn

VoilĂ , we zijn er weer door. Ik wens iedereen nog een fijne (moeder - of vrije) dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een kerstcreatie.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


4 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een leukerd! Normaal is mijn kaartje voor jou ook aangekomen. Je vorige postjes zijn ook tof!

Je@net zei

Erg leuke kaart geworden, Martina!

Marfien zei

Oh Martina, je brengt me nu wel erg aan het twijfelen hoor, moet ik nu het bordje "happy" volgen of toch naar het kamp? Of blijf ik gezellig bij het vuur zitten?
Fijne dag

Annemarie en Merit zei

Wat een gaaf kaartje Martina, erg leuk gemaakt zeg!

Groetjes, Merit en Annemarie