woensdag 26 september 2018

Kleurenkaartenteam : Lichtblauw en kraft

Goeiemorgen iedereen,
een hele maand september is voorbij gevlogen... Het is alweer de laatste woensdag van de maand, dus komt het kleurenkaartenteam weer in gang. Bijna 30 deelnemers, hadden zin om met de oproep om een kaartje te maken in kraft en lichtblauw, gekozen door Nancy S. Wat fijn weer....
Hieronder vind je alvast mijn resultaten.
Het eerste kaartje maakte ik met een heel erg oud blokje van bij Boekenvoordeel... Je ziet, het komt toch nog wel een keertje van pas. Het schudkaartje eronder zat nog in mijn wachtkamer, dus die krijg je er gratis bij =)

Papier : Blokje Boekenvoordeel
Giraf : Marianne Design
Sentiment : Crea Motions


Papier : Tim Holtz
Sentiment : My Favorite Things
Beestjes : My Favorite Things, gekleurd met copics



Hieronder de lijst van alle deelnemers. Vergeet hen zeker geen bezoek te brengen en een reactie achter te laten, want daar gaat het tenslotte om, nietwaar ?

1.
11.Crea Nancy21.Mariken
2.Margreet12.els van herck22.Larissa
3.Ans S.13.Rosina23.Nicole
4.Martina's kaartjes14.Nelleke24.Karin
5.chantal15.Jantine25.Epie
6.annemarie en merit 316.Diny26.Gerrie
7.Sarah17.Marfien27.Grietje Jansen
8.Colien18.Grietje's Kaartenhoekje
9.Nancy-tisallemaalhandwerk19.Femminde
10.Ger Janne20.Laurette


Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag terug morgen voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer een kijkje nemen ? Tot dan!
Groetjes, Martina
x

26 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes! Die met het girafje is erg lief en dat papier past perfect. De schudkaart is ook een lieverd. Dank je wel weer hè!

Nancy zei

Hey Martina,

Wat zijn ze schattig! Twee kaarten alweer... allebei anders en beiden super leuk!! En zo geraakt de wachtkamer weer wat leger... haha!!

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Wat een lieverds zijn dit! Twee geweldige leuke kaarten, ik hou ervan!
Fijne dag!

Rosina zei

Wat een super leuke babykaartjes Martina, deze kleurencombinatie leent zich er ook perfect voor

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

2 prachtige kaartjes Martina!
Dankjewel voor het blijven organiseren van deze maandelijkse leuke KKT-blogdag!
Nancy

Je@net zei

Wat een super leuke kaarten, Martina!

Jantine zei

Leuke kaartjes, Martina. Grappig dat je er een in de juiste tinten in je wachtkamer had zitten... je kaartje met de giraffe is ook erg lief.
Bedankt weer voor de leuke uitdaging deze maand!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

wat zijn het schatjes van kaarten, hier de eerste babykaartjes die ik tegen kom,dacht zelf dat er veel meer zouden zijn...zo zie je maar!!

liefs en bedankt weer voor het organiseren..Annemarie en merit

Margreet zei

Wat een schttige kaartjes, Martina!
Ik had veel babykaartjes verwacht, maar tot nu toe zijn dit de 1e die ik tegenkom.
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Heel leuk papier uit je oude blokje, perfect voor het kkt kaartje! Groetjes Petra

Colien zei

Hartstikke leuke kaartjes in kraft/blauw, tof die blauwe giraf en ook de diertje op het bonus-kaartje zijn lief!
Bedankt weer voor je organisatie, blijft een gezellig maandelijks initiatief!
grtz. Colien

gerrie zei

Hele leuke kaartjes Martina. Dat oude blokje doet het nog goed.
Jij hebt echt lichtblauw gebruikt, zoals voorschrift, ik heb me aan de kleuren op je blog aangepast.
Lieve groetjes, Gerrie.

Diny zei

Wat een schitterend kaartjes zijn Martina dit in deze prachtige kleurtjes!
Groetjes Diny

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaarten! Leuke kleurencombi ook! Ik heb dit keer helaas geen tijd gehad om mee te doen met het KKT ivm vakantie :). Maar nu weer terug dus lekker aan de knutsel! Groetjes, Linda

Judith zei

Prachtige kleurencombinatie en mooi kaartje.
groetjes van Judith

Ans S. zei

Twee super mooie kaarten, zo kwam het oude papierblokje nog weer goed van pas.

Groetjes Ans

chantal zei

Ze zijn allebei cute. Die met het konijntje steelt mijn hart.
Liefs Chantal

karin zei

Mooie kaartjes Martina. Leuk in de KKT kleuren!
Groetjes,
Karin

Marfien zei

Als KKT kaartjes in de wachtkamer staan blijkt de kleurkeuze toch niet zo verkeerd, je kaartjes zijn weer TOF!

Nicole Parmentier zei

Ahw, wat een lieve kaartjes heb je gemaakt! Ze zijn prachtig, en het was weer superleuk om mee te doen met deze maandelijkse challenge. Bedankt weer voor het organiseren!

Sarah zei

Leuk met die vakjes . Dat blokje kocht ik in de winter in de Boekenvoordeel in Antwerpen omdat die wegging aan een heel klein prijsje, ik heb hem al heel veel gebruikt voor mijn diertjes dinsdagen. Ik vind het zo'n mooie combi. Je tweede kaart is ook leuk. En ik maakte eerst een kaart met dat lief konijntje en beertje maar mijn blauw was te veel muntblauw dus ik keurde hem af voor het KKT. Tot de volgende!

Nelleke zei

Prachtige kaarten Martina. Niet te gauw iets weg doen hè, het komt altijd weer van pas. Het was weer heel erg leuk om hier aan te werken. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Wat een toffe kaartjes Martina!! Die schudkaart is super.
Van harte beterschap.
Tot de volgende KKT!
Groeten van Femminde

Creatiels zei

het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
een leuk en speels kaartje is het geworden, de giraf is grappig. het shudkaartje is super mooi
veel betershap
groetjes
Els

Grietje Jansen zei

Erg leuke en schattige kaarten Matina!

Grietje

Larissa zei

Heel tof! De kleurencombinatie is ook zo mooi bij elkaar.
Bedankt weer voor de organisatie. Op naar oktober.
Fijn weekend!