zaterdag 22 september 2018

My Favorite Things voor DT 'In 't Woefke' : Tunnelkaart en schudkaart

Goeiemorgen iedereen,
mijn laatste projectje deze maand, met de materialen van My Favorite Things voor DT 'In 't Woefke'. Ik ging aan de slag met dit superlief stempelset, dat toch wel één van mijn favorietjes is.... Ik maakte er een 'tunnelkaart' mee. Superleuk om te doen, geeft net dat beetje 'speciaals' aan je kaartje. Wil je daar zelf mee aan de slag, kan je de tutorial 'HIER' aanklikken, werd heel erg goed uitgelegd, het is dus super makkelijk !

Achtergrond strepenstempel : My Favorite Things, gedrukt met Distress Inkt
Sentiment : My Favorite Things
Konijntjes en beren : My Favorite Things, gekleurd met ZIG
Ballon : Marianne Design
Snijmal strepen en Hugs : My Favorite Things



De tweede kaart, was iets moeilijker. Ik maakte met de snijmal, een schudkaart. Elk strookje kreeg een aparte ruimte, zodat niet alle pareltjes naar beneden zakten. Niet makkelijk, maar wél een erg leuk resultaat.



Voilà, zin gekregen om zelf een keertje aan de slag te gaan met dit materiaal, maar ontbreekt er wat ? Dan kan je terecht bij Inge in 'In 't Woefke'. Daar kan je dan ook meteen de kaartjes zelf betasten en bekijken.
Ik wens je allemaal nog een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


5 opmerkingen:

Irene zei

Twee dotjes van kaarten Martina én de tunnelkaarttutorial (leuk Scrabble woord hihi) heb ik al opgeslagen want die is zó leuk!

XxIrene

Claudia's kaartjes zei

Leuke schudkkaartjes.

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Je@net zei

Wauw...wat zijn ze mooi geworden, Martina!

Nicole Parmentier zei

Beide kaartjes zijn geweldig leuk! De tunnelkaart moet ik ook eens proberen..

Dora zei

Twee mooie kaarten!!