donderdag 30 mei 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een vintage kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Naar alle traditie zetten we dit vandaag gewoon voort. Een nieuwe uitdaging hebben we voor jullie.... Maak een vintage kerstkaart. Helemaal niet waar ik me in 'thuis' voel, maar goed, een uitdaging aangaan, daar zijn we niet vies van =).
Een beetje graven in mijn spulletjes, kwam ik deze gezellige kerstman tegen, jawel, die mag mijn kaartje sieren. Samen met wat papiertjes van een 'vergeten' blokje, kom ik tot onderstaand resultaat.

Papier : Blokje Action vermoed ik
Sterren : Sizzix
Kerstman : Ik denk Boekenvoordeel of Kruidvat
Touwtje er omheen, enkele kleine sterretjes er aan en klaar !

Wil jij graag meedoen met deze challenge ? Dan kan je je kaartje vanaf morgen opgeven op het blog van '52 weeks to christmas'. Nog onvoldoende inspiratie ? Klik dan ook even door naar het blog, daar kan je alle kaartjes van het DT team bekijken en alsnog meedoen tot volgende week donderdag.
Opgelet, enkel vandaag heb je de kans om een 'gewoon' kerstkaartje te plaatsen met de link.
Nog even Wietske verwelkomen hier op mijn blog ! Fijn dat je er bij bent. Laat je even een reactie achter, dan kan ik ook jou een bezoekje brengen.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe, misschien ben je vrij, geniet er dan dubbel van,
lieve groeten,
Martina
x




19 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de vintage challenge, is zeker een uitdaging is ook niet helemaal mijn ding maar ga de uitdaging aan en er komt een kaartje van de week
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Een hele mooie vintage kerstkaart,Martina.
Ga proberen om mee te doen.
Groetjes, Elle-jeanne

Je@net zei

Mooie vintage-kerstkaart, Martina!

Colinda zei

Een vrolijke kerstkaart door die goedlachse kerstman, kwam hem van de week ook tegen :)
Fijne dag,
Colinda

Judith zei

Super leuke kerstkaart.
Groetjes van Judith

Jantine zei

Knap gedaan Martina! Die kerstman is helemaal top voor deze uitdaging. Ik vind vintage ook moeilijk.
Fijne dag,
Jantine

Enny zei

Een heel mooie vintage kaart Martina, zo'n vrolijke kerstman ! Ja, vintage is ook niet zo mijn "ding", maar ik ga het toch proberen ! Groetjes en prettig lang weekend ! Enny

Eri zei

Het is je goed gelukt om er een leuke vintage kaart van te maken. Fijne dag!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Prachtige vintage kaart! Goed gelukt!
Fijne dag en groetjes, Trudy

Margreet zei

Je hebt een mooie vintage kaart gemaakt!
xxx Margreet

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Ik sta er net zo in als jij, vind het lastig. Maar wel altijd mooi te zien, dat dan weer wel. Dus ik ga zeker mijn best doen! Dan blijft het ook en uitdaging....

Chantal zei

Mooie kaart, erg leuk die stempel.
Groetjes, Chantal S

Caroline Cards zei

Een hele mooie kaart heb je weer gemaakt!
groetjes, Caroline

!neke zei

Super geslaagd Martina !

Suzan zei

Prachtige vintage kaart heb je gemaakt voor de challenge!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

Ik vind je kaart supermooi!
Nancy

Laurespage zei

Een hele mooie vintagekaart met een super gezellige kerstman.
Groetjes, laurette

Mieke zei

Hij is wel prachtig geworden! Ik vind het een hele gezellige kerstkaart ❤

Ellen zei

Heel mooi kaartje is dit met een gezellig kerstman...ik heb die stempel ook en hij is top!
Gr Ellen