zaterdag 18 mei 2019

Hoera ! Jarig !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het weer een eenvoudig kaartje dat ik voor jullie heb. Ben aan de slag gegaan met Distress Inkt, die ik besprayde met wat water, het papier er doorheen gehaald, voilà, de basis achtergrond klaar... Dan pakte ik mijn stencil met kleine cirkeltjes, daar veegde ik nog wat extra Distress Inkt in, concentreerde het allemaal naar één kant, zo krijg je net echte 'belletjes'. Niet zo moeilijk dus, wel leuk resultaat.

Achtergrond : Distress inkt
Achtergrond : Masking Stencil van ???
Sentiment : Scrapbook Atelier
Kadertje : Spellbinders

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en wens jullie een heel erg fijn weekend toe.
Groetjes, Martina
x



11 opmerkingen:

Els zei

Weer een hele leuke verjaardagskaart met speelse belletjes.
Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

Wies zei

Mooi kaartje. Erg leuk deze achtergrond met belletjes. Ook heel geschikt voor een maritieme kaart.

Elle-Jeanne zei

Mooi resultaat, zo met de inkt,
En die belletjes geven een leuk effect.
Groetjes, Elle-jeanne

Je@net zei

Leuk achtergrondje heb je zo gemaakt, Martina!

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk achtergrondje heb je gemaakt, super leuk kaartje geworden zo!

Groetjes, Merit en Annemarie

Eri zei

Prachtig die achtergrond! Leuk dat je erbij geschreven hebt hoe je het hebt gemaakt. De tekststempel komt er heel mooi op uit!
Groetjes, Eri

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan, die belletjes, heel mooi ! Prettig weekend ! Enny

GerJanne zei

Wat een super effect zeg! Heel mooi met die belletjes!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk die zelfgemaakt achtergrond
groetjes ellen

Bernadet zei

Superleuk kaartje Martina!
Geweldig leuk hoe je die achtergrond gemaakt hebt

Ellen zei

Simpel misschien, maar wel hartstikke leuk!