zaterdag 25 mei 2019

Magnolia hoera !

Goeiemorgen iedereen,
hoera ! Weekend ! Morgen staat er heel wat op het programma ! In België zijn het verkiezingen en ik ben voorzitter in een kiesbureau. Morgenochtend word ik daar al voor 7 uur 's morgens verwacht (en dat op een zondag !) en misschien ben ik om 17.00 uur ongeveer klaar. Een lange en vermoeiende dag zal het zeker worden. Ik hoop dat mijn bijzitters wat meevallen en dat het een aangename dag wordt...
Maar goed, vandaag heb ik voor jullie enkele 'Hoera' kaartjes. De Magnolia's al een eeuwigheid ingekleurd met Distress Inkt, wachtten al jaaaaaren braaf om verwerkt te worden. Dan denk je, hier zit niemand (meer) op te wachten. Tot ik ze in mijn voorraaddoos steek en ze geen week moeten blijven wachten om 'geadopteerd' te worden ! Als dat niet leuk is ?

Papier : Blokje gekocht op Boekenfestijn
Afdrukjes : Magnolia, gekleurd met Distress Ink
Sentiment : Scrapbook Atelier

Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe. Iedereen een 'goede' stem uitbrengen (wat dat ook mag wezen) en misschien de nodige appreciatie opbrengen voor alle 'vrijwillige' voor- en bijzitters om deze verkiezingen in goede banen te leiden ? Dank je ! =)
Tot maandag,
groetjes, Martina
x







12 opmerkingen:

Sarah zei

Succes morgen Martina! Dat wordt een lange dag stil zitten.
Leuke magnolia kaartjes. X

Je@net zei

Wat zijn je kaartjes leuk geworden, Martina!

Els zei

Grappig felicitatie kaartje.
Oei Martina, voor een zondag is dat inderdaad heel vroeg.
Ik hoop dat er veel stemmers komen en dat je gezellige mede zitters hebt.
Succes en groetjes, Els

Femminde zei

Wat een leuke magnolia kaarten!! Mooi geworden!!
Succes met je stembureaudag. Mijn schoonzus doet hetzelfde altijd in NL.(maar wij hebben donderdag al gestemd, ik probeer altijd met de kids te gaan om te laten zien dat het belangrijk is dat we het recht hebben om te stemmen, dit keer zijn we ook weer samen geweest)
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Enny zei

Heel mooie en schattige kaartjes Martina ! En veel sterkte met je lange zittingsdag, hopelijk is het daar een gezellige groep. Groetjes, Enny

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaartjes, Martina.
Wens je heel veel succes morgen.
Een lange dag voor je.
Groetjes, Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartjes succes met het stemmen
groetjes ellen

Colien zei

Magnoliaatjes...lang niet gezien, maar zo zijn ze erg tof!
Succes vandaag, hopelijk komen er veel mensen stemmen, zodat de dag niet saai wordt. En anders gewoon kaartjes gaan maken tussendoor ;)
grtz Colien

Mieke zei

Oh wat een mooie kaartjes zijn het!
Ah, wat vervelend dat je voorzitter moet zijn! Hopelijk valt het wat mee en verloopt de dag goed... Een vriendin van ons is ook voorzitter en moest daarvoor een hele bundel bestuderen??? Chapeau voor jullie... ♥

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaartjes met magnolia, super!

Groetjes, Merit en Annemarie

Francisca zei

Wie wil er nu niet zo een schattig kaartje !!! Ik vind ze ook leuk hoor .
Hoop dat je toch een leuke dag hebt gehad .
Francisca

Colinda zei

Heel feestelijk door de juichende Tilda en die leuke grote tekst!