zaterdag 4 mei 2019

Gereedschapskaart

Goeiemorgen iedereen,
zoals ik jullie reeds beloofde, heb ik ook vandaag weer een kaartje voor jullie. Deze keer liet ik me inspireren door Pinterest. Gelukkig maar ! Fijn dat je dan ook nog ontdekt dat je de materialen dan ook nog in je bezit hebt, hoe makkelijk kan het leven zijn, soms ?
In ieder geval, hieronder het resultaat.

Achtergrond : Kaiserkraft
Gereedschap : My Favorite Things / Marianne Design
Sentiment : Hampton Art

Heb gemerkt dat Blogger weer een heleboel dingen is aan het 'checken', veranderen / aanpassen... De blogrol aan de zijkant van mijn blog, is helemaal veranderd (foto's zijn allemaal weg). Ik panikeer nog niet... Even afwachten, zoals we de voorbije jaren al een aantal keer hebben gezien, herstelt Blogger zich na een tijdje zelf wel... De enige laatste info die ik vind over aanpassingen staat hier : 
https://blogger.googleblog.com/2019/01/an-update-on-google-and-blogger.html

Ik wens jullie allemaal alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


8 opmerkingen:

Sarah zei

Maar het is wel tof! Handig toch die Pinterest!

Elle-Jeanne zei

Wat leuk,je mannenkaart, Martina.
Handig pintrest.
Groetjes, Elle-jeanne

Enny zei

Een heel toffe mannenkaart, ja, gelukkig dat we Pinterest hebben. :)
Bedankt voor de info over Blogger, afwachten maar... Nog een prettig weekend! Enny

Eri zei

Heel leuk en stoer deze zwart/wit mannenkaart! Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Chantal zei

Mooie stoere kaart.
Groetjes, Chantal S

Mariken zei

Hartstikke leuke en stoere mannenkaart!
Fijn weekend verder!

GerJanne zei

Enig kaartje is het! Perfect voor de handige man. Bij mij deed Blogger ook even vreemd, maar na opnieuw opstarten ging het weer goed. Fotootjes ook weer terug.

Colien zei

Mooie, stoere kaart!
grtz Colien