woensdag 21 augustus 2019

Diertjes van Eline...

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een set kaartjes dat ik maakte met de laatst gekochte Elines diertjes. Ze lagen allemaal nog geduldig te wachten om een keertje op een kaartje te prijken en ziehier, het moment is aangebroken. Ik maakte dan van elk diertje ook ineens een 4tal stuks, zodat ik ze maar uit mijn voorraaddoosje te nemen heb en ze snel kan verwerken in een kaartje...
De eerste drie gingen richting scoutskamp. Het is altijd een beetje zoeken voor ik wat maak, maar kijk... Ik was ze wel vergeten te fotograferen, daarom heeft de eerste toekankaart al 'kampschade' geleden hahahaha.
De tweede reeks kaartjes waren bedankkaartjes voor twee juffen, op vraag van een collega.
Het werden allemaal kleurrijke kaartjes.

Diertjes : Marianne Design
Sentimenten : Velen zelf samengesteld met losse letters
Papier : Verschillende blokjes
Blaadjes : X Cut

Ik wens je allemaal nog een hele fijne dag en zie jullie graag morgen voor een kerstkaartje.
Groetjes, Martina
x








12 opmerkingen:

Sarah zei

Wat zijn ze leuk!

Je@net zei

Wat een super leuke serie kaarten, Martina!

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke serie dieren kaarten.
Je hebt er iets leuks van gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

Margreet zei

Wat een geweldig leuke kaarten, Martina!
xxx Margreet

Eri zei

Superleuk deze kleurrijke kaarten met de Eline diertjes!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Mooie kaarten vol kleur en leven.

Fijne dag nog, groetjes, Anita

Jantine zei

Heel leuke, vrolijke kaartjes, Martina! Handig om meteen een aantal diertjes in elkaar te plakken.
Groetjes
Jantine

Annie H zei

Wat een leuke serie met frisse kaartjes en toepasselijke teksten, top !
Groetjes, Annie

Els zei

Een pracht serie bedank kaarten met deze diertjes.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een super gave kaartjes heb je gemaakt
groetjes ellen

Nancy zei

Hey Martina,

Leuk, Lekker zomers!!

Liefs,
Nancy

Epie zei

Prachtige kaartjes allemaal !
Grtjs Epie