zaterdag 10 augustus 2019

Hello there !

Goeiemorgen iedereen,
soms hoeft het niet ingewikkeld te zijn... Ik zoek het af en toe ook veel te ver, maar kijk, in dit geval, laat ik het papier 'spreken'. Ik vond het aquarel gehalte te mooi om het vol te plakken met allerlei afbeeldingen, dus hield ik het sober, hier en daar een woordje.. Dit model nodigt ook uit om veel dessignpapier te verbruiken, twee vliegen in één klap...  Je krijgt meteen een reeks te zien, uit hetzelfde blokje papier (flink he ?). De cirkel restjes gebruikte ik op de lange kaart, zo ging niks verloren.

Papier : Action
Woorden : My Favorite Things
Rond sentiment : Internet
Pop up gedeelde : Elizabeth Crafters
Takjes : Gummiapan
Sentiment : Gummiapan
Congrats : Sizzix
Doorkijk raampje met vogeltjes : Studio Light
Bloem : Renke

Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart ! Tot dan,
groetjes, Martina
x










13 opmerkingen:

Els zei

Een pracht serie kaarten en leuk dat je alles weer hebt gebruikt.
Geniet van dit weekeinde, Els

Je@net zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Martina!

Ellen zei

Super leuke serie...mooi gemaakt, top!
Ik heb het papier ook maar nog niet gebruikt!
Fijn weekend!
Groet Ellen

Margreet zei

Wat een prachtige serie, Martina. Ik zal dat papier toch ook maar weer eens uit de kast halen!
xxx Margreet

Mariken zei

Ze zijn hartstikke leuk, jouw kaarten! Klopt, zeker hoeft het niet ingewikkeld te zijn!
Fijn weekend verder!

GerJanne zei

Nou voor mij ziet het er nog best ingewikkeld uit, maar het papier is inderdaad heel gaaf en je kaarten stuk voor stuk mooi!

Laurespage zei

Heel mooi Martina, ja inderdaad het mooie papier heeft niet veel meer nodig.
Groetjes en fijn weekend,
Laurette

Marfien zei

Mooie serie kaartjes heb je gemaakt en ja, als je van de restjes ook nog een kaartje kan maken hoef je die tenminste niet te bewaren ;-)

Kinga K. zei

Good job♥

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtige kaartjes zijn het geworden en inderdaad met zulk mooi papier heb je niet veel nodig
groetjes ellen

Enny zei

Wauw, wat een prachtige reeks kaartjes ! Ja, dat papier is veel te mooi, daar hoeft niks meer op. Groetjes, Enny

Chantal zei

Schitterende kaarten heb je gemaakt, die met de doorkijk vind ik top.
Groetjes, Chantal S

Doris knippenenplakken zei

Prachtige serie kaarten .
Groetjes Doris