vrijdag 2 augustus 2019

DT 'In 't Woefke' : Bloemen op je kaart !

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging voor het DT team van 'In 't Woefke'. Ik mag naar alle traditie de spits afbijten. Dat vind ik niet erg =) Deze maand staat er op het menu om bloemen te gebruiken en / of een moederdagkaartje te maken. Geen moeilijke opdracht...bij nader inzien, is het gebruik van bloemen op de kaart toch een beetje op de achtergrond geraakt. Tijd voor actie dus ! Deze week amuseerde ik me met het snijmalset van My Favorite Things. In het kader, wel gekocht, maar nog niet gebruikt, is dus bij deze in orde lijkt me. Ik maakte ineens twee kaartjes, me weer lekker laten inspireren door Pinterest.
Ik maakte een kleurrijke en een iets sjiekere versie, de keuze is aan jullie !

Bloemenset : My Favorite Things
Smile : My Favorite Things
Bolletjes : My Favorite Things
Celebrate : Creative Expressions
Streepjesstempel : Impression Obsession
Golven : Lawn Fawn

Voor alle materialen kan je terecht bij Inge 'In 't Woefke'. Opgelet ! Kijk op het blog nog even de openingsuren na, dan sta je niet voor een gesloten deur ! Als je daar dan toch bent, kan je ook alle andere kaartjes van het DT team, Inge en Maries bewonderen.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x








9 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat zijn ze mooi, wij zitten vandaag in de kleine fijne mini bloemetjes!!!

liefs Annemarie en Merit

Je@net zei

Wat een mooie bloemenkaarten, Martina!

Colien zei

Wat een mooie, fleurige kaartjes!
grtz Colien

Elle-Jeanne zei

Twee hele mooie bloemen kaarten.
Frisse uitstraling.
Groetjes Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Vind ze beiden erg mooi geworden! Idd net mini boeketjes, heel mooi! Groetjes Linda

Enny zei

Oh, het zijn allebei prachtige kaarten, moeilijk kiezen hoor ! Groetjes, Enny

Judith zei

Fleurige kaarten.
Groetjes van Judith

Els zei

Mooie kaarten met zoveel bloemen.
Fijn weekeinde. Groetjes, Els

Margo zei

Wat een leuke kaartjes, echt tof gedaan !
Groetjes
Margo