woensdag 24 augustus 2022

Biertje ? Voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
jawel, mijn laatste zomerprojectje staat hier. Volgende maand krijgen we een nieuwe uitdaging van Inge, 'In 't Woefke'. In ieder geval, na de hele reeks, vond ik ook het biersetje zeker gepast om op te nemen in the hall of fame van de zomercollectie. Ik gebruikte het setje reeds voor enkele mannenkaarten, die heb je nog te goed. Vandaag doen we het met een hele voorraad bier. Tijd voor een feestje of een barbecue dus !

Papier : Action
Bierset : Marianne Design
Mand : Marianne Design
Sentiment : Joy

Voilà, de opdrachten volbracht. Benieuwd naar wat we voor jullie in september in petto hebben ? Kom dan volgende maand zeker een kijkje nemen op mijn blog, of op het blog van 'In 't Woefke'. Wie weet staat de hele nieuwe reeks al te blinken in de winkel ? 
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'.
Bedankt voor jullie bezoekje,
tot morgen,
groetjes, Martina
x






7 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een toffe mannen/zomerkaart! Daar gaat iemand heel blij mee zijn...
Benieuwd naar de volgende...
Straf, dat DP heb ik gisteren ook nog vast gehad voor mijn KKT-kaart maar toch niet gebruikt...

Geniet nog van jouw vakantie! Hier wordt het een ateljee-dagje...

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Hij is geweldig, volop zomer op je kaart mooi gecombineerd, fijne dag.

Daphne zei

Dat is een mooi feestje op je kaart.
Wat leuk gemaakt!

Je@net zei

Een super leuke kaart, Martina!

KarinsArtScrap zei

een geweldige kaart Martina

gr karin

GerJanne zei

Biertje? Het zijn er een heleboel! Erg leuk en zomers.

Epie zei

Leuke kaart met n biertje , begin er niet aan met dit weer
Groeten Epie