woensdag 3 augustus 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 8 ste schakel : Lichtgeel met grijs

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een verse oproep voor het kleurenkaartenteam voor augustus. Nancy was er als de kippen bij, wist ook meteen welke combo ze graag wilde, dus alles ging weer erg vlot deze keer. Fijn dat iedereen altijd zo enthousiast is ! De laatste woensdag van deze maand willen we dus allemaal kaartjes in het LICHTGEEL EN GRIJS zien. 
Het soort grijs maakte Nancy niet uit. Dat mocht zowel donker als licht zijn, dat maakt het al iets eenvoudiger denk ik...

Willen jullie graag meedoen ? Dat kan, geef je dan voor maandagavond, 29 augustus op, via Mister Linky.
We publiceren op de allerlaatste woensdag van augustus, meteen ook de allerlaatste vakantiedag. 


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe, ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Tot dan !
Groetjes, 
Martina
x

5 opmerkingen:

chantal zei

Ik doe mee.
Speciale combinatie maar mooi
Liefs Chantal

Caroline zei

Weer mooie uitdaging
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Mooie uitdaging doe weer mee.

Nancy zei

Hey Martina,

Uiteraard doe ik ook mee, alhoewel ik helemaal nog niet weet wat ik ga maken... Spannend hé!

Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Yes, ik doe terug mee !
Groetjes, laurette