maandag 15 augustus 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 374 : Lia gedoopt !

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden kregen jullie al het geboortekaartje van Lia. Deze keer mocht ik een felicitatiekaartje maken voor haar doopsel. Omdat ik het graag in dezelfde stijl wil maken als het geboortekaartje, kwamen de kleuren en de lettertypes ook hier weer terug. Had nog nooit een doopkaartje gemaakt, dus, weer eentje aan mijn bucketlist om af te vinken. De besteller blij, kaartje is ondertussen afgegeven.

Letters : Memory Box
Blaadjes : Verschillende merken gebruikt
Cirkel : Gummiapan

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x


3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie details
groetjes ellen

Angelique zei

Mooi dat je ook het doopkaartje van Lia in dezelfde stijl hebt gehouden. Ik geloof graag dat het je eerste doopkaartje is er worden niet veel kinderen meer gedoopt. Je bijtjes kaart is superleuk, heerlijk zomers.
lieve groetjes Angelique

Kaartenkraam zei

Mooie stijlvolle kaart, perfect samengesteld!

groetjes van Ank