maandag 1 augustus 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 372 : Lia

Goeiemorgen iedereen,
in april mochten we Lia, een dochter van een collega verwelkomen. Mij werd gevraagd om een felicitatiekaartje te maken voor de kersverse ouders. Dat laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan !
Ik probeerde in de stijl van het kaartje te blijven, de ontvanger blij. Dus missie geslaagd !

Cirkel : Gummiapan
Letters : Memory Box
Blaadjes : Verschillende merken
Gouden spetters : Stampin Up
Sentiment : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel erg graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Benieuwd naar de nieuwe kleurencombo die Nancy voor ons uitkoos ? Kom dan woensdag even kijken.
Groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een prachtig kaartje 100% geslaagd, fijne dag.

Je@net zei

Wauw....erg mooi gedaan, Martina. Het is een prachtig kaartje geworden!

Laurespage zei

Gewoon PRACHTIG !
Groetjes, laurette

Eri zei

Prachtig hoe het het origineel gelift hebt!
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

prachtig babykaartje!
je bloemenkaart hieronder vind ik prachtig, heel mooie bloem, tof met het kleurverloop, helemaal top!
Dankjewel voor mooie slakkenpostkaartje! vandaag in de bus gevallen samen met nog een stapel post, vorige week hebben we niets van post ontvangen, nu alles ineens...
groetjes
Nancy

Nancy zei

Hey Martina,

Helemaal geslaagd! Tof kaartje, altijd fijn als de jonge ouders er blij mee zijn hé!

Liefs,
Nancy

Angelique zei

Mooie kaart, het geboortekaartje heb je mooi benaderd. Prachtige bloemenkaart, mooi kleurverloop en gaaf dat dat in de bloem terugkomt.
lieve groetjes Angelique