woensdag 7 september 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 9 de schakel : Grijs met 'stevig oranje'

Goeiemorgen iedereen,


Chantal kreeg de fakkel doorgegeven van Anita en koos 'stevig' ORANJE bij het grijze van vorige maand. Een mooie combo denk ik zelf. Nog even bekijken wat ik er mee zal maken... Pompoenen, bloemen lonken, maar ik weet nog niet of ik door de knieën zal gaan hahahahaha ! Wie weet...
Wil je graag meedoen ? Dat kan, link dan je startpagina van je blog hieronder bij Mister Linky. Zo kom je in de lijst van de deelnemers.
Vergeet niet je kaartje te publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat is deze keer, 28 september (de dag dat mijn mama 80 wordt, de dag voordien mijn zoon 20).


Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel erg graag morgen terug voor een verse kerstkaart ! Tot dan !
Groetjes, Martina
x

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een toffe combinatie!! Doe weer mee :)

Nelleke zei

Een prachtige combinatie, zeker doe ik weer mee! groet, Nelleke

Jantine zei

Mooie combinatie!

Diny zei

Ik ga deze keer weer proberen mee te doen Martina!
Groetjes Diny

Sarah zei

Ik doe ook graag mee en wat een mijlpalen voor jou volgende KKT. 😉

Nancy zei

Hallokes,

Mooie kleurencombinatie... Pompoenen zijn natuurlijk heel aantrekkelijk deze periode van 't jaar... Denk alleen dat ik het op een andere boeg ga gooien... Of niet... Wie weet! haha! Meestal weet ik het zelf niet tot het moment dat ik er aan begin... Zo ook met mijn eigen kleurencombo van vorige week...
Ik doe in elk geval weer mee!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Natuurlijk doe ik mee. Ik zag dag ik me nog niet had opgegeven...

Grietje Jansen zei

Goeiemorgen, ik lees nog mooi op tijd dat het alweer tijd is voor een kleurenkaart. Ik doe deze maand ook mee.
Groetjes Grietje

Sarah zei

Ik had 7 september al gereageerd dat ik meedoe, maar blijkbaar ben ik me vergeten op de lijst te zetten en nu ben ik te laat. Mijn kaartje is wel klaar! Kan je me nog toevoegen?