zaterdag 24 september 2022

Time for tea voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
september bijna ten einde, een derde een laatste projectje voor DT 'In 't Woefke' met stencils. Deze keer gebruikte ik mijn koffiepot nog een keertje. Dit heb ik al een aantal keren gebruikt. Blijft een leuke... Het handige hier is, dat je meteen een hele kaart uitknipt. Je hoeft dus geen rechthoekige of vierkantige basiskaart meer aan te brengen. Het knipwerk vraagt uiteraard wel het nodige geduld hierbij, heb gemerkt dat ik daar niet zo sterk in ben, hahahah....
In ieder geval, ik liet me voor de kleurtjes leiden door het theezakje dat ik aan de binnenkant heb aangebracht. Kan er makkelijk afgehaald worden en gebruikt.
Het paars met groen, geeft wel een bijzonder combinatie, moet ik zelf wel toegeven, maar het kan hier perfect. 

Koffiepot : Stencil Dutch Doobadoo
Stapeltje kopjes : Memory Box
Blaadjes en bloemetjes : Marianne Design
Lintje : Eigen voorraad, maar Inge heeft een hele muur vol lintjes, je vindt vast wat je nodig hebt
Cirkels : Nestabillities

Wil je graag deze en andere kaartjes bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. In de grote voorraad die Inge bezit, vind je vast nog wel iets dat je leuk vindt of dat je kan gebruiken. 
Ik dank jullie voor je bezoekje en wens je nog een heel fijn weekend toe.
Ik zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



3 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Super leuke koffiekaart Martina.
Zo mooi gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Heb je dat met de hand geknipt? Wauw zeg, wat goed gelukt.
Inderdaad een bijzondere combinatie van kleuren, maar wel een hele mooie vind ik ook.
Het gestippelde dp wat je voor de pot gebruikt hebt vind ik leuk.
Fijn weekend.

Anoniem zei

The information you have produced is so good and helpful, I will visit your website regularly.

bu bhopal result ba 2nd year