woensdag 28 september 2022

Kleurenkaartenteam 2022 : 9 de schakel : Grijs met 'stevig oranje'

Goeiemorgen iedereen,
Chantal mocht de nieuwe kleurencombo kiezen van september. Bij het grijs, koos ze ORANJE. Laten we dat gelukkig wel op voorraad hebben ! Na enig gegoogle én een leuke verjaardagskaart die ik mocht ontvangen in hetzelfde thema, gaf me inspiratie voor onderstaande kaart.
Een extra flapje geeft extra ruimte om iets meer te verwerken.

Papier : Action en Boekenvoordeel
Sinaasappels : Memory Box
Drankje : Memory Box
Sip sip hooray : Jaded Blossom
Sentiment : My Favorite Things
'Bubbels' : Lawn Fawn

Uiteraard ben ik vandaag weer niet alleen die een kaartje maakte in deze kleurtjes. Je blogland zal rijkelijk overspoeld worden met oranje - grijze kaartjes. Fijn weer zo veel deelnemers te zien !
Hieronder de lijst deelnemers van deze maand. Vergeet hen geen bezoekje te brengen en een reactie achter te laten...


Ik doe m'n best om zo snel mogelijk langs te komen, we hebben namelijk 2 feestelingen in de familie vandaag en gisteren, 20 en 80 jaar oud zijn ze geworden, maar ik kom zeker af !







Ik wens iedereen langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een nieuwe challenge van DT '52 weeks to christmas'. Dus kom gerust weer even een kijkje nemen als je wil.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met de jarige.
Heel leuk deze kaart en wat een mooi model en de stansjes super! Fijne dag.

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke kaart! Tof model en super uitgewerkt... Ben fan!
Ik heb me ook geamuseerd met deze kleuren...

Gefeliciteerd aan de jarigen!

Liefs,
Nancy

Henriët zei

Wat een super leuke kaart! Heel feestelijk.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Martina!

Margreet zei

Superleuke kaart met deze kleurencombi en wat een leuke tekst!
xxx Margreet

Diny zei

Wow....wat een prachtige kaart in de leuke model heb e gemaakt Martina!
Leuk gedaan met de sinaasappelschijfjes!
Groetjes Diny

Grietje Jansen zei

Mooie "frisse" kaart.
Leuk model met die extra flap.

Grietje

Wilma zei

Van HARTE GEFELICITEERD Martina met al die jarigen en het kaartje van vandaag is VROLIJK door alle oranje onderdelen.....wat een MOOI geheel.
Liefs Wilma 😀😀😀

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Martina

gr karin

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Die kleurcombi komt zo super tot z'n recht en lijkt wel voor je kaartje gemaakt!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Wat een leuke, vrolijke verjaardagskaart, Martina! Leuk model ook weer!
Bedankt voor weer een maand kleurenkaarten!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Fijn dat ik hier ook weer kan reageren!
Je kaart is super gaaf gemaakt…leuk model!
Groetjes Ellen

!neke zei

Weer een topper !!!!
Zo feestelijk !
Groeten Ineke

Laurespage zei

Een hele hele mooie kaart. En een mooi model. Ik was mij vergeten in te schrijven, maar heb toch twee kaartjes gemaakt, ik vond het ook een mooie kleurencombinatie.
Tot morgen voor de kerstkaart.
Groetjes, Laurette

chantal zei

Wat een toffe kaart en details.
Proficiat aan de jarigen
Liefs Chantal

Nelleke zei

Wat een vrolijke en fruitige kaart is dit geworden. Hij is echt heel gaaf om te zien! Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Een hele leuke kaart in een kaart, dat is dubbel genieten

GerJanne zei

Ja, dit model is enig! Zo leuk ook met de sinaasappelschijven. Proficiat met de feestelingen!

Nancy Soetaert zei

superleuk met die oranje appelsienen voor het KKT, tof kaartmodelletje ook!
groetjes
Nancy

Sarah zei

Deze kaart is geweldig leuk! Zo fris!
Bedankt om me toch nog toe te voegen.
Goed vieren! X

PIKO hobbyblog zei

Een geweldige frisse kaart zo voor het KKT. TOP
Groetjes,
Pia