zaterdag 17 september 2022

Voor een creme van een juf

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie nog een bedankje voor juffen dat ik eind juni maakte. Er valt niet zo veel over te vertellen hoor... Maar toch wel leuk, denk ik dan. De kleine tubes handcrème, ontdaan van hun eigen gedrukt logo op de voorkant (ik geloof met nagellak remover of met alcohol gel...), ging er gelukkig makkelijk af. Op de achterkant heb ik de gegevens van het product wel bewaard, zodat mensen weten wat er in zit...
Dan aan de slag met de Silhouette... Een heel fijn lettertype gebruikt en het uitgesneden in koper. Niet makkelijk om het aan te brengen, maar ik vond het wel geslaagd. Het geeft een beetje een sjieke uitstraling. 🤩

Gebruik van : Silhouette

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag terug maandag voor een verse persoonlijke kaart.
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuk!

Marfien zei

knap gedaan, wat een pieterpeuterwerkje

GerJanne zei

Joh! Wat een idee! Heel chique...