woensdag 1 mei 2024

Oproep kleurenkaartenteam 5de schakel : Zwart en koper

Goeiemorgen iedereen,
eerste woensdag van de maand, het kleurenkaartenteam wordt vriendelijk uitgenodigd om weer deel te nemen aan onze maandelijkse uitdaging. 
Wij hebben in België vandaag een feestdag, dus lekker tijd om te .... eh .... verbeteren / poetsen / opruimen / knutselen ? We zullen wel zien ! 
We hebben vorige week kunnen genieten van ZWART - KRAFT creaties, fijn !
Deze keer gaan we de iets 'feestelijkere' toer op. Bij het ZWART van vorige maand, combineerde Diny KOPER. Nelleke was wel de eerste die reageerde op het oproepbericht, maar gaf het fakkeltje door aan de eerstvolgende die al heel lang (of nog nooit) een kleurencombo mocht bepalen. Zo komen er zoveel mogelijk mensen aan de beurt. 
Een hele mooie combinatie, misschien de neiging om met 'kerst' materialen aan de slag te gaan... (en dat mag zeker !)  Moet het zelf ook nog even laten bezinken wat het wordt. 
In ieder geval, hieronder alvast een feestelijke foto voor jullie.


Wil jij graag van de partij zijn deze maand ? Dat kan ! 
Geef je startpagina van je blog hieronder op bij Mister Linky, dan kom je zo in de lijst. 
Denk nog even na over de verbintenissen die bij deze inschrijving horen voor je je opgeeft.



Je kan je opgeven tot maandagavond, 27 mei, we publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat wil zeggen, 29 mei.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie heel graag morgen, voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een geweldige combinatie Diny! Doe weer mee.

Nelleke zei

Prachtige combinatie van kleuren, natuurlijk doe ik weer mee deze maand! Groetjes 👋 Nelleke

chantal zei

Prachtige combinatie. Count me in
Chantal

Diny zei

Ik kan natuurlijk niet achterblijven he....heel veel succes allemaal!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,
Yeey! Daar hou ik van... Ik doe zeker weer mee!
Dankjewel Diny!
Liefs,
Nancy