donderdag 30 mei 2024

Elke donderdag een kerstkaart : Challenge : Winternacht

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe challenge van het team van '52 weeks to christmas'. Graag willen we zien dat je een kaartje maakt met thema 'winternacht. Dat kan volgens mij niet zo moeilijk zijn...
Ik nam het setje van Stampin Up er even bij, samen met een heel oude embossingfolder van Cuttlebug (ik geloof bijna dat het 1 van mijn eerste embossingmallen is die ik kocht voor mijn Cuttlebug), maakte ik onderstaande kaart. 

Achtergrond : Distress Inkt
Afdrukjes en sentiment : Stampin Up, gekleurd met copics
Embossingfolder : Cuttlebug

Wil je graag meedoen met deze challenge ? Helemaal goed ! Vanaf morgen kan je je kaartje een maand lang linken op het blog van '52 weeks to christmas' en je maakt kans op een leuk weggeefje.
Vandaag kan je je wekelijkse kaartje al linken. Een DT lid brengt je vast een bezoekje. 
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag in juni terug voor een verse creatie.
Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes,  Martina
x






13 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ijsberen leuk tafereeltje is het geworden
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke kaart maakte je voor de uitdaging winternacht..
Nee maar niet te moeilijk maken voor de maand juni.
Liefs Annemarie en Merit

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Leuke kaart met de ijsberen in de winternacht.
Groetjes, Eri

marian zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met dit nieuwe thema. Erg mooi met die grappige ijsberen erbij.
Groetjes van Marian.

Sigrid1972 zei

Super mooie kerstkaart Martina!!!
Groetjes, Sigrid

Marijke zei

Een mooi kaartje en de oudjes zijn nog altijd leuk hoor! Ik gebruik ook vaak een oude stans of embossing en dan vind ik ze toch weer heel leuk! Daar zijn ze toch voor! Groetjes Marijke

!neke zei

Leuke "winternacht".
groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Je maakte een hele mooie kaart voor deze -winternacht- challenge,
Groetjes,
Ansx

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina.......gr karin

Jantine zei

Leuk, die ijsberen in de winternacht, Martina!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel mooie kaart en zo leuk met die ijsberen.
Wat vertellen ze elkaar toch?

Laurespage zei

Een heel mooi tafereeltje en superleuk met de ijsberen.
Groetjes en fijn weekend
Laurette