donderdag 1 augustus 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een bingokaart

Goeiemorgen iedereen,
na elk kleurenkaarteam, komt automatisch het team van '52 weeks to christmas' op gang; Deze maand kan je nog aan de slag met de bingokaart. Ik maakte hier nog een voorbeeld mee. Deze taartvorm zag je al in verjaardagsuitvoering, deze keer maakte ik er een kerstkaart mee. Het is net dat beetje extra werk, maar ik vind het resultaat altijd wel heel tof. Je kan de taarten ook vooraf maken en later bekleden met wat je graag wil. Voor de verandering gebruikte ik ook de plaatjes van het blok van de Action. Meestal worden deze geadopteerd door mijn dochter en gebruik ik ze helemaal niet. Maar kijk, nu pasten ze helemaal netjes op het bovenste deel van deze kaart.

Papier : Action
Bomen : Marianne Design
Sentiment : Taylored Expressions
Ondergrond : Lawn Fawn

Wil je nog graag meedoen met de challenge ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje. Je maakt uiteraard nog altijd kans op het leuke weggeefje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een DT kaart voor 'In 't Woefke'.
Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Stuk voor stuk vind ik ze heel mooi, leuk dat de losse plaatjes erop staan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met het leuke patroon en het leuke patroon en details
groetjes ellen

Sigrid1972 zei

Wat leuk gemaakt!!!
Groetjes, Sigrid

marian zei

Wat een leuk model kaarten heb je gemaakt. Ik kende het nog niet, lijkt me wel moeilijk maken, maar ik vind het super mooi.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Je "taarten" zien er supergaaf uit!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Je hebt er weer een mooi kunst stukje van gemaakt met je taarten! Mooi gemaakt en leuk al die mooie plaatjes erbij! Groetjes Marijke

Daphne zei

Zo'n leuk model.
Je maakte er veel zeg, leuk hoor.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerst-taartjes-kaartjes Martina. Jij weet ook steeds iets speciaals te maken.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

superleuke taartjes/kaartjes!
Groetjes
Nancy

Colinda zei

Wat zijn ze leuk!!