donderdag 12 september 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjes op het menu. Ook vandaag heb ik voor jullie een kerstkaart. Samen met het hele team van '52 weeks to christmas' en een heleboel ander bloggers, veroveren we blogland.
Ik ging nog een keertje aan de slag met wat restjes die in mijn voorraaddoos achterbleven. 
Zoals je kan zien op de tweede foto, staat er nog 2024. Dat klopt, het is een kaartje dat ik vorig jaar reeds gebruikte, het is dus geen fout ! De nieuwe collectie moet ik nog opstarten. 

Hert : Impression Obsession
Krans : Boekenvoordeel
Papier : Action

Wil jij graag meedoen met deze kerstkaartjesdag ? Dat kan ! Link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Je kan ook nog altijd deelnemen aan de lopende challenge.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kleuren combinatie en deze snijmallen blijven leuk, heb ze ook :) prachtig kaartje.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
groetjes ellen

Trudy zei

Heel mooi kaartje met een leuke binnenkant!
Groetjes Trudy

Epie zei

Wwooww...... mooie kerstkaart met leuke popup......
Groetjes van Epie

Eri zei

Een prachtige kaart Martina. Die pop-up zijn toch elke keer een leuke verrassing.
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige pop-up kaart.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Zo! Dan heb je en wachtkamertje dus. Wel handig als je even druk bent. En zeker een leuke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart van binnen en van buiten Martina.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Mooie kerstkaart Martina!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Heel mooie kaart, Martina!
Ik ben wat later met reageren, we waren een weekje op vakantie!
Groetjes
Jantine