maandag 2 september 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Emma

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje voor Emma, die onlangs 28 jaar werd. Ze ontwerpt juwelen en heeft ook een eigen website. Hier zie je een link naar haar Instagram pagina, waar je wat kan bekijken. Door daar een bezoekje te brengen, begrijp je ook meteen waarom ik deze kleurencombo gebruikt heb en ook de gele letters, die komen van haar logo. 

Voorkant : Internet
Binnenkant : Distress Inkt
Sentiment : Stampin Up

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de werkweek ! Voor iedereen lekker spannend denk ik dan. Ik wens iedereen een leuke start van het schooljaar toe.
Ik zie jullie graag terug op woensdag voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





3 opmerkingen:

Femminde zei

Heel wat anders maar wel super mooi en persoonlijk!!
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

Elly zei

Ik vind het een gave kaart! Een fijn schooljaar! Wij gaan de 3de week alweer in, vandaag hebben we studiedag. Kan ik nu even goed de ruimtes goed schoonmaken waar ik eind vd week niet aan toekom. Maar eerst om lekkere koeken voor bij de koffie was mijn eerste opdracht voor vandaag.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de leuke details
groetjes ellen