woensdag 4 september 2024

Oproep kleurenkaartenteam : Okergeel met petrol blauw

Goeiemorgen iedereen,
een verse maand, dus een verse oproep aan het kleurenkaartenteam. Chantal was de eerste die reageerde op de oproep en mocht dus de keuze bepalen. Ze stuurde me snel een mailtje dat ze de fakkel wilde doorgeven aan mij. Dat is lief ! Heb haar dan twee kleurencombo's doorgestuurd waaruit zij dan weer koos. Zo is het een beetje gezamenlijk gekozen. Is ook een keertje fijn !
Hieronder alvast een inspiratiefoto wat we van jullie verwachten.



Je mag je opgeven tot maandag, 23 september, hieronder bij Mister Linky. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat is 25 september.
Denk je aan de afspraken voor je jezelf opgeeft ? 
Fijn !

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Groetjes, Martina
x

3 opmerkingen:

chantal zei

Leuk om samen te kiezen. Ik doe natuurlijk mee

Anita van Deur zei

Mooie combinatie, ik doe ook weer mee.

Femminde zei

Wat een ontzettend gave combi!! En leuk zo jullie samenwerking.
Fijne week en tot eind september!!
Groeten van Femminde