donderdag 26 september 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een kaart waar iets draait, schuift of beweegt

Goeiemorgen iedereen,
vandaag begint de nieuwe challenge van het team van 52 weeks to christmas. Eentje die ik mocht verzinnen deze maand. Wie mij een beetje kent, weet dat ik graag kaartjes maak met een 'twist'. Binnenin krijg je dan vaak net dat beetje meer. Iets dat schuift, draait of beweegt. Daarom is deze challenge op mijn lijf geschreven denk ik dan...
Graag wil ik kerstkaartjes zien waarbij iets draait, schuift of beweegt. Dit mag op de voorkant van je kaart zijn of binnenin, dat kies je zelf.
Wil jij graag meedoen ? Dat kan, geef dan je kaartje op, op het blog van 52 weeks to christmas vanaf morgen. Vandaag kunnen nog de 'gewone' kaartjes gelinkt worden. Dan brengt een DT jou zeker een bezoekje. 

Ik maakte deze leukerds. Ze zijn van vorig jaar, maar daarom niet minder leuk. Wil je graag zelf aan de slag met dit modelletje ? Dat kan, HIER staat de link met de uitleg. Succes !

Papier : Action, Joy
Sneeuwster : Joy

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Oh ja, voor ik het vergeet ! 'In 't Woefke' viert dit weekend 35 jaar bestaan. Ze gooien heel het weekend de deuren open, er is een heleboel te doen ! Als je zin hebt om langs te komen, altijd welkom.
Groetjes, Martina
x




13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat mooi heb je dit dp verwerkt aan de binnenkant van je kaarten vind het knap met het jaargetal. Ook de buitenkant leuk met hert en sneeuwvlok.

Elly zei

Ze zijn zeker erg leuk, vind het model van de tekst ook mooi.
Groetjes Elly

Caroline zei

heel leuk zeker met de getallen, groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en de verrassende details
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuke kaarten Martina!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Leuke kaarten Martina, wij kregen het warm van de uitdaging, maar is toch gelukt!!
Liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Haha, ik had kunnen weten dat jij die opdracht bedacht hebt;-) Je kaarten zijn prachtig, en leuk met de bewegende binnenkant.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Ik had ook al het vermoeden dat deze challenge bij jou vandaan kwam! Je voorbeeldkaart is prachtig geworden!
Groetjes Trudy

!neke zei

Heel gaaf Martina !!!!!
groeten Ineke

Ellen zei

Superleuk hoor dit model!
Groetjes Ellen

Suzan zei

Prachtig kaartje Martina!
Groetjes Suzan

marian zei

Een super leuke uitdaging heb je verzonnen en je kaartjes vind ik erg leuk en heb al genoeg verschillende voorbeelden voorbij zien komen.
Dus het zal best wel lukken.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Je maakte weer een leuke kaart, Martina en je hebt ons een goede uitdaging voorgeschoteld!
Groetjes
Jantine