dinsdag 1 mei 2012

Distressen en dabberen deel 3

Dag allemaal,
vorig weekend eindelijk lekker zitten knutselen en enkele kaartjes af gekregen, joepie ! Ook de inspiratie was er, dus dat viel goed mee...
Vandaag de derde versie van het Distressen met Dabberen. De groen - blauwe versie deze keer. Het werd weer een beetje een drukke kaart. De meeste ingrediënten kennen jullie al. Het papier is hier van Papermania; grote vlinders van Hampton Art; hier en daar wat bewerkt met glitter.
Ik wens iedereen een hele fijne feestdag en ik zie jullie graag bij de volgende kaart !
Groetjes, Martina
x

27 opmerkingen:

Juisie zei

Mooie kaart, vooral het vlak rechtsonderin is schitterend, wat een mooie kleuren! Groetjes joyce

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje heb je weer gemaakt, heel mooi van kleur.

groetjes jolande

Lia zei

Schitterend zo met die vlinders, leuk gedaan,
groetjes Lia

Monique zei

Wat een prachtige kaart Martina!
Het zit echt in je vingers hoor!
groetjes
Monique

hennie zei

Prachtig Martina!
Dat dabberen lijkt mij ook wel wat.
Misschien vandaag wel.
Fijne vrije dag toegewenst en groetjes hennie.

hennie zei

Hier ben ik nog even Martina, zijn de nieuwe KKT kleuren al bekend, heb ik iets gemist.
Groet hen.

Sandra1968 zei

Erg mooi!

Marianne zei

Supermooi kaartje.
Groetjes,
Marianne

Babette zei

Deze is ook helemaal super. Prachtige techniek is dit.
Groetjes Babette

corryskaart zei

hoi martina
een geweldig mooie kaart met een sjieke uitstraling,echt heel mooi!
groetjes van corry

Marjan zei

Ik vind het wel meevallen met dat drukke. Hij is echt prachtig, wat een mooie achtergrondjes!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een mooie kaart Martina.

Liefs Riet.

CreaSjouk zei

Die drukte valt 100% mee!
Het is echt weer een prachtige kaart geworden!
Groetjes Sjoukje

Christine zei

Prachtige kaart! De kleuren zijn schitterend zo!
liefs
Christine

Lia zei

Helemaal mijn stijl Martina, je weet mijn verjaardagsdatum.....toch????? :):)

groetjes Lia

Marian zei

Mooie kleuren gecombineerd
Ziet er prachtig uit
Groetjes

Tinie zei

Wauwww wat vind ik dit ontzettend gaaf!!! Super gemaakt zeg!!!

Groetjes Tinie

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Het is weer een schitterend kaartje geworden.
groetjes Alexandra

Bep zei

Hoi Martina,

Schitterende kaart zo mooi met die vlinders super.

Gr...Bep

celia zei

Super mooi! De kleuren passen perfect!!!!

angeleef zei

Hey Martina,
Wat is dit prachtig gemaakt zeg! Ongelooflijk hoe je jouw creativiteit hebt losgelaten op de kaart. Vooral dat stuk rechts onder met die vlinder bleef gewoon mijn aandacht trekken, hoewel ik de hele kaart ook heel mooi vind hoor!
Groetjes
**Evi**

Unknown zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, heel gaaf met distress en dabbers.
Groetjes saskia

Rosina zei

Heel leuk kaartje Martina wat jij met distress en dabberen gefreubeld hebt...
groetjes Rosina

Els zei

Geweldig wat is dit mooi Martina.
En wat een prachtige kleuren.
Groetjes Els

Enny zei

Weer een prachtige kaart, en heel mooie kleuren !! Groetjes Enny

Anneke zei

Wauw Martina, je hebt de smaak goed te pakken! Heel erg mooi dit kaartje :) Groetjes Anneke

Hilde Suykerbuyk zei

Zo Martina, dit vind ik wel een hele gave kaart! Echt een leuke stijl!
gr. hilde