dinsdag 22 mei 2012

Wiebel geboortekaart

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier ! Ik hoop dat ik jullie kan inspireren door mijn creaties.
Een tijd geleden, maakte ik vooraf al enkele schommelkaarten uit kraft en wit papier, zodat ik ze maar te versieren en te beplakken had. Daarom is het makkelijk om dan even 'snel' een wiebelkaartje te maken. Deze keer werd het een wiebel geboortekaartje. Stempel van Whipper Snapper, ingekleurd met copics; papier van een blokje Crafts Too ; sterren van Inkadinkado; sentiment van Marianne Design; bolletjeslint van bij Pipoos.
Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoek en tot de volgende,
groetjes, Martina
x


17 opmerkingen:

Lia zei

Alweer een leuke wiebelkaart, mooie kleurtjes,
groetjes Lia

Els zei

Prachtige wiebelkaart is dit en wat is dat bolletjes lint hier leuk bij.
Groetjes Els

Mariken zei

Wat een gaaf kaartje! lief afdrukje en dat model " wiebel" is hartstikke leuk!
Groetjes Mariken.

corryskaart zei

hoi martina
jij bent echt een kanjer met je prachtige wiebelkaarten,zo leuk hoe je alles plaatst op je kaart,geweldig!
groetjes van corry

Cornelie zei

Het is weer een poepie! Erg leuk weer die wiebel!
Groetjes Cornelie

SandraR zei

Wat een liefje, Martina!
En ook je voorgaande creaties zijn weer prachtig!

Ik ga proberen weer meer te reageren!
:-D

Liefs, San

Monique zei

Wat een knappe kaart Martina!
Die wiebelkaarten zijn toch heel mooi hoor, ben er grote fan van!
Het afdrukje en de kleuren en de details, allemaal top!
groetjes
Monique

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een prachtige kaart Martina!! Een heel mooi geheel zo alles bij elkaar! Lieve groetjes, Yvonne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig kaartje, heel mooi.

groetjes jolande

Marjan zei

Hij is weer zo schattig! Lief beertje en wat onwijs leuk is dat bolletjeslint erbij!

Groetjes, Marjan

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Wat een prachtige 'snelle' kaart ség :-)
En die digi is zo schattig !

Groetjes, Jaimie

Karin zei

Ik vind al je wiebelkaarten zo leuk en mooi, deze nu ook weer! En heel knap afgewerkt!
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Marian zei

Is weer een prachtige kaart en mooi het kantje
Groetjes

Ellen zei

Slim om de voorbereidende werkzaamheden al eerder te doen. Dat scheelt dan als je 'echt' aan de gang gaat. Het is een schattig kaartje geworden. Leuk, dat bolletjeslint.
Groetjes, Ellen

Christine zei

Dat bolletjeslint zorgen voor een extra lief aanzicht! Heel knap gedaan!
Liefs
Christine

Anneke zei

Prachtig wiebelkaartje Martina!! Groetjes Anneke