maandag 17 september 2012

Charel geboren deel 2

Goeiemorgen iedereen,
alweer een nieuwe week begonnen, het gaat zooooo snel !
Vandaag een verse kaart op het menu. Dat Charel geboren is, wisten jullie al, ik maakte nog kaartjes op bestelling voor mijn schoonmoeder en mijn schoonzus. De kaartjes moesten dan ook volledig verschillend zijn natuurlijk (wat ben je nu met 3 ongeveer dezelfde kaartjes te krijgen, dat is natuurlijk niet zo leuk). Deze is de tweede in rij dus.
Achtergrondpapier : Geen idee (geen merk denk ik...)
Letters : Nummerplaatletters, bewerkt met Color Box en met embossingpoeder
Vliegtuigje : Kaiserkraft
Sentiment : Marianne Design
Binnenkort volgt nog een Charel deel 3...
Ik wens iedereen nog een hele fijne week en tot woensdag,
groetjes, Martina
x


26 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martine,

Leuke kaart!!! Super idee, dat vliegtuigje bovenop de letters!!

Liefs,
Nancy

Lia zei

Hele stoere kaart voor een jongetje Martine!!!

groetjes Lia

Els zei

Een heel leuk kaartje en grappig dat vliegtuigje.
Groetjes, Els

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O wat vind ik deze supergaaf! en dan staat er ij vliegtuigej: niks... aaaaaaaaaargh. Ik vind hem zo leuk, waar is ie van?

Anke zei

Wat een stoer kaartje. Leuk dat vliegtuigje
liefs Tessa & Anke

Cornelie zei

Wat een supergaaf kaartje!! Helemaal geweldig! Ook je vorige kaartje even opgezocht natuurlijk, ik loop een beetje achter. Ook een schatje! De tussenliggende mogen er ook zijn. Jij zit weer helemaal in the flow merk ik wel! Ik begin langzaam aan weer terug te komen...haha!

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje
en i ben even niet op blogs
geweest maar heb wel even bij
je gekeken en wat heb ik weer
super mooie kaartjes gezien

gr hetty

corryskaart zei

hoi martina
wat een geweldige stoere kaart zo met die glimmende letters en dat vliegtuig,geweldig!!
groetjes van corry

Marian zei

Mooie letters zeg en het vliegtuigje grappig Je kaart is top
Groetjes

peggy zei

Wat een prachtkaart, in zulk mooi blauw.
En die letters .... gewoonweg knap, hoe jij van die mottige nummerplaat letters zo iets leuks maakt, echt knap.

Grtjs Peggy

GerJanne zei

Hoi Martina,

wat een leuke kaart. Helemaal weer anders en inderdaad is dat het leukst dat ze wel drie verschillende kaartjes krijgen. Mooie letters en schattig dat vliegtuigje!
Groetjes,
GerJanne

Babette zei

Super zeg, erg leuk gedaan.
Groetjes Babette

Riet zei

Wat een geweldige kaart is dit.

Liefs Riet.

Esmeralda zei

Wat een leuke stoere kaart is dit zeg ! Ik denk dat de mama van Charel dit wel heeeeeel erg leuk vind !
Groetjes,
Esmeralda.

Cinderella zei

Geweldig leuke kaart

liefs Cindy

Marijke zei

Wauw heel mooi, gaaf die grote letters!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Margo zei

(t Is een leukerdje Martina, je hebt je letters al goed gebruikt zie ik !
Liefs
Margo

Ghea zei

Wat een stoere gave kaart voor Charel ergggg leik Martina
Lieve groetjes van Ghea

Danoesja zei

Hoi Martina

Wat een gaaf stoer kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat super gedaan Martina. Top.
Liefs van Anita

Esther zei

Hoi Martina,
Wat een supper stoere kaart is dit zeg erg mooi.
Groetjes Esther

Marjan zei

Mooi stoer en strak, weer eens heel wat anders!

Chantal zei

Wat een superstoere kaart zo met die grote letters! Leuk dat kleine vliegtuigje!
Groetjes,
Chantal

CreaSjouk zei

Stoer kaartje!
Groetjes Sjoukje

Colien zei

GE-WEL-DIG!
grtz.Colien

Ellen zei

Leuk zeg, dat vliegtuigje met die tekstbanner. Geweldige kaart.
Groetjes, Ellen