maandag 31 maart 2014

Gitaarkaart

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier op mijn blog ! Een nieuwe week, dus ook een nieuwe kaart. Om de allerlaatste dag van maart muzikaal in te zetten, heb ik voor jullie een gitaarkaart. Jawel, na de piano, heb ik hier de gitaar =)
Deze ging richting een vriend, die uiteraard erg goed gitaar kan spelen, hij was er erg blij mee.
Het patroontje vond ik ergens onderweg op internet en knipte het in stukjes uit. Hieronder het resultaat.
Om de 'snaren' vast te maken, gebruikte ik kleine splitpennetjes, de snaren zijn uit gouddraad gemaakt van bij een naaiwinkeltje.

Sentiment : Woodware

Ik dank iedereen alvast voor z'n bezoekje en reactie ! Als ik weer iets meer tijd heb binnekort, kom ik wat vaker bij jullie langs hoor ! =)
Komen jullie woensdag terug voor de oproep van het kleurenkaartenteam ? Ben benieuwd of we weer meer dan 30 deelnemers kunnen samenkrijgen deze keer !
Tot dan,
nog een fijne dag,
groetjes, Martina
x


20 opmerkingen:

Je@net zei

Wat gaaf, Martina.
Je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt, hoor!

franicsa zei

Dat is weer een super kaart . Groetjes fra

Lia zei

Ziet er echt super gaaf uit Martina,
groetjes Lia

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Martina,
leuk hoe je de snaren hebt gemaakt.
Liefs Ans

Monique zei

Knap hoor!
grtjs

Erica ♥ zei

Wat een toffe originele kaart,
heel erg mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

Gaaf Martina!

Els zei

Super wat een leuke 'muzikale' kaart op deze laatste dag van maart.
Wat leuk met die bradjes.
Groetjes, Els

corryskaart zei

jeetje wat een leuke kaart en het lijkt net een echte gitaar:-))
groetjes corry

Misseke zei

Superleuke gitaarkaart Martina - heel gaaf gedaan echt super!
Groetjes,
Misseke

Louise zei

Kan me voorstellen dat hij hem leuk vond, leuk en kaartje!

gr.LOuise

Riannerizanti.blogspot.nl zei

heel leuk kaartje heel leuk heb je die gitaar gemaakt.
Liefs Rianne

Colien zei

Oh, deze vind ik erg gaaf! Heb heel wat (bas)gitaristen in de vriendenkring, dus misschien dat ik em eens een keertje leen van je :)
grtz.Colien

Marian zei

Schitterend hoor
Groetjes

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een gave kaart heb je gemaakt zeg geweldig die gitaar, en kan me voorstellen dat jullie vriend hem leuk en mooi vond.

Lieve gr...Bep ☺ ☺

Ellen zei

Wat een leuk, muzikaal begin van de week met dit kaartje! Gaaf die echte snaren.
Groetjes, Ellen

Hanny zei

Fantastisch, wat heb je dit prachtig gemaakt en erg leuk van die snaren hoor.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

GerJanne zei

Oh deze had ik gemist! Wat een ontezttend leuke kaart is dit! Helemaal geweldig!
GerJanne

Enny zei

Een heel mooie kaart Martina ! Groetjes Enny

Nancy zei

Hey Martina,

Waw! Goed gevonden!!

Liefs,
Nancy