zaterdag 8 maart 2014

Stampfairy : Barry Spring 1

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, zaterdag, dus Stampfairy dag.
Je krijgt een leuke, frisse kaart. Met de lente in aankomst, kunnen we al een beetje dromen van wat kleur.

Digi : Stampfairy, Barry Spring 1, ingekleurd met copics, enkele toetsjes met glossy 3D
Papier : 12 days of christmas
Vlinder : Memory Box
Letters : My Favorite Things

Heb je ook zin gekregen in deze lieve beertjes ? Klik dan even door naar de site van Stampfairy, daar vind je Barry en zijn vriendjes in verschillende vormen en maten.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie.
Ik wens iedereen een heel erg fijn weekend toe,
tot maandag voor een nieuwe creatie !
Groetjes, Martina
x

22 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuke kaart Martina en de grote tekst vind ik leuk hierbij.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Louise zei

Blijven lief die beertje, wat een vrolijk kaartje heb je ermee gemaakt!.

Fijne dag,

LOuise

Karin zei

leuke kaart, gezellig weekend!

Colien zei

Leuk!
Jij ook een fijne dag! ;)
grtz.Colien

Irene zei

Hallo Martine,

Ik dacht "laat ik weer eens proberen of het reageren zonder problemen gaat". Yeahhhh niks aan de hand dus vanaf nu hoor je weer van me want oh oh oh wat heb ik veel leuks op je blog voorbij zien komen en dit is ook een super vrolijk kaartje!!!!

xx Irene

Trijntje zei

Wat een prachtig kaartje is dit geworden Martina. Heel mooi met het beertje. Groeten Trijntje

Karin zei

Lief en vrolijk kaartje met de schattige Barry, ook die grote letters vind ik er mooi bij passen!
Groetjes, Karin

Erna Logtenberg zei

Wat een lief kaartje Martina! Lieve groetjes, Erna

Marian zei

Wat een lief kaartje. Groetjes

petra zei

wat een mooie kaart, het beertje is supermooi ingekleurd! top!

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Martina, heel mooi.
Liefs van Anita

Misseke zei

Superleuke kaart met het supermooi gekleurde en leuke beertje Martina - ik vind hem super!

Groetjes,
Misseke

Henriëtte zei

Lief kaartje weer Martina.

groetjes Henriëtte

Ellen zei

jouw Stampfairy kaartjes zijn altijd zo leuk! Mijn dag was heel fijn ;) Heerlijk geskied! Hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad.
Groetjes, Ellen

Rosina zei

Een prachtig kaartje weer Martina...hele mooie kleurtjes ook en het beertje is ook geweldig!!!

groetjes Rosina

Renate zei

Je hebt hier weer ff een dotje gemaakt zeg. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart, toffe stempel ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en genieten van het weer.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje. Je hebt de digi mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Enny zei

Wat een lief kaartje, heel mooi ! Groetjes Enny

Hanny zei

Wat ziet er dit weer lief uit.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een super lieve berenkaart! Die letters zijn ook geweldig hé! Goed gedaan...

Liefs,
Nancy