donderdag 25 december 2014

Elke donderdag een kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
jawel, we blijven voorlopig lekker meedoen met de donderdag actie, want kerstkaartjes hebben we volgend jaar ook weer nodig natuurlijk. Deze onderstaande modelletjes kan je ook perfect als Nieuwjaarskaartjes gebruiken natuurlijk.
De techniek heb ik gezien bij een DT lid van 't Woefke. Even uitproberen natuurlijk. Toch niet zo makkelijk als het leek. Met Distress Ink aan de slag en een maskeermal, lukte het toch niet altijd zoals ik het wilde. Hieronder het eerste resultaat dat wel wat naar mijn zin was, het tweede al wat minder, maar ja....

Achtergrond : Mask van Dutch Doobadoo, gebruikt met Distress Ink
Bomen : Artemio, gedrukt met Distress Ink
Snijmal herten : Memory Box, onderaan een laagje glitterlijm bewerkt
Sentiment : Marianne Design

Ik hoop dat Yvonne en haar team de traditie ook gewoon verder zetten. Alvast bedankt meiden !! Ik lees net dat Ingrid en een hele achterban het stokje overnemen, is dat niet geweldig ! Super hoor !
Yvonne, nog veel succes met al wat je doet en hopelijk groeit er toch nog wel af en toe een kerstkaartje uit je handen ? =)
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne kerstdag toe, tot de volgende,
bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

 
 

16 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaarten Martina, ik wens je ook een fijne kersttijd en een gelukkig, gezond en creatief 2015 toe!!

Groetjes
Maria

Els zei

Leuke kerstkaarten heb je gemaakt en de bovenste vind ik erg leuk met de sterren.
Fijne kerstdagen en groetjes, Els

Ellen zei

Wat mooi zeg, deze achtergronden! Vooral de bomen op het bovenste kaartje zijn prachtig. Hele geslaagde kerstkaarten!

Je@net zei

Mooie kaarten, Martina.
Fijne kerstdagen, geniet ervan!

Malika zei

Mooie kerstkaarten. Prettige feesten

Malika

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje Martina!! En ja, de meiden gaan gewoon door!! En bij mij zal ook 'donderdag-kerstkaartendag' blijven hoor, dus op mijn eigen blog zul je nog vaak kaartjes zien :-)
Heel erg bedankt voor het zo vaak meedoen en hele fijne dagen!!
Lieve groetjes, Yvonne

Unknown zei

hallo,
wat een mooie kaart en fijne feestdagen.
liefs sannie

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
als afsluiter heb je 2 prachtige kaarten gemaakt, fijn dat je zo vaak meedeed aan 52 Weeks of..
fijne kerstdagen,
liefs Ans

Colien zei

Mooie tafereeltjes, knap gemaakt!
Fijne dag(en)!
grtz.Colien

Marijke zei

Wat een mooie sfeervolle kerstkaartjes!!
Wens je hele fijne feestdagen toe met je gezin.
Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Mooie kaarten weer! Fijne kerst en de beste wensen voor 2015!
Groetjes, Liselot

Louise zei

Wat een super mooie kaart Martina!


Fijne dagen,

LOuise

Rosina zei

Heel leuk zijn ook dezekerstkaartjes weer Martina...heel lief met die hertjes....

groetjes Rosina

Anneke zei

Leuke kaart Martina!
Jij ook prettige feestdagen gewenst!
Groetjes Anneke

Veerle - A colored mind zei

Leuk om je creaties met de techniek te zien :-) en heel leuk om te zien hoe je de kaart verder uitwerkt met de stansjes. Groetjes, Veerle

Misseke zei

2 prachtige kerstkaartjes Martina, superleuk gedaan.
Groetjes,
Misseke