zaterdag 13 december 2014

Geslaagde tienerkaart 2

Goeiemorgen iedereen,
vandaag rond ik het verhaal over de tienerkaarten af. Dit onderstaande exemplaar, maakte ik als eerst in het rijtje. Deze viel gelukkig meteen in de smaak, dus dat viel erg goed mee...
Deze Sizzix mal, is dan ook een heel erg dankbaar item, dat vrij snel zorgt voor het nodige 'aaaah en ooooh' gevoel. Het heeft vaak niet veel meer nodig dan een beetje afwerking. Van deze aankoop heb ik nog geen seconde spijt gehad !

Papier : Van bij Boekenfestijn
Letters : Memory Box
Cijfers en 'jaar' : My Favorite Things
Vlinders : Memory Box
Embossingmal : Cuttlebug
Snijmal : Sizzix

Bedankt om het verhaal over 'Nathalie' mee te volgen =) ! Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe en hopelijk zijn jullie maandag weer op post voor de laatste trouwkaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


12 opmerkingen:

Els zei

Leuke kaart en lekker groot lijkt mij.
En mooi dit papier ook. Met deze mal heb je dan zeker al snel een mooie kaart.
Geniet van je weekeinde en groetjes, Els
Blogger doet op deze site ook al woordverificatie en bij mij ook al, terwijl ik hem toch uit heb staan.
Gelukkig hoef je dit niet te gebruiken om een bericht te plaatsen.

Je@net zei

Hartstikke leuke kaart, Martina!

Marcella zei

Hoi Martina
Ja deze mal blijft geweldig .
erg leuk gedaan weer .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Martina,
mooie mal, super afgewerkt..
liefs Ans

Mariken zei

Geweldig leuk zeg! Wat een werk!!
Fijne avond!

Misseke zei

Schitterend! Mooi gedaan met deze mal Martina, echt een blikvanger.
Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Nou, Nathalie krijgt geweldige kaarten op haar 18e verjaardag zeg! Wauw, ze zal wel niet geweten hebben war ze moest kijken, zoveel moois!
Groetjes,
GerJanne

Lisbeth zei

Hoi Martina
mooie kaartjes
grtjs Lisbeth

Colien zei

't Is weer een prachtexemplaar!
grtz.Colien

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Ellen zei

Wow, wat een kaart! Snap dat die meteen goed was :) 't Is een heel kunstwerk geworden. Bijzonder model, leuk is dat.

Renate zei

En terecht dat deze meteen door de strenge keuring kwam. En dan heb je verder ook niet veel meer nodig om een super gave kaart te maken.

-xies- Renate.