zondag 4 oktober 2015

Olifant !

Goeiemorgen iedereen,
een propvol weekend, dus dit berichtje even geprogrammeerd.
Een tweedehandsbeurs van onze Gezinsbond Deurne Zuid achter de rug, opendeurdag in 't Woefke gisteren en vandaag, wandelen met de hondenclub voor de eerste keer met onze, ondertussen 6 maand jonge 'pup' of zeg ik eerder 'puber' =) Ik hoop vandaag een bezoekje te brengen aan 't Woefke, maar er moeten helaas keuzes gemaakt worden, er zit echt maar 24 uur in één dag...
In ieder geval, voor jullie een verse kaart hier op mijn blog.

Snijmal olifant : Marianne Design
Ballonnen en 'happy birthday' : Memory Box
Papier : Ik denk een blokje van bij Boekenfestijn

Een leuke, vrolijke kaart om jullie, hopelijk zonnige dag nog meer op te fleuren.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie,
tot morgen voor een persoonlijke, beetje rare kaart,
groetjes,
Martina
x


12 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke kaart . Succes met je drukke dag !
Liefs ☆ Sarah ☆

Je@net zei

Leuke kaart, Martina.
En maak er een gezellige dag van vandaag!

Els zei

Wat een leuke vrolijke kaart is dit en happy birthday op deze manier vind ik ook leuk.
Hier is het nog erg mistig en hoop dat de zon snel doorbreekt.
Hihi, veel plezier met je puberende hond en een fijne zondag, Els.

Anoniem zei

Wat een schatje, leuke kleurcombi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

prachtige kaart, Martina,

En nog proficiat met je DT schap bij tWoefke.

grtjs
Claudia

femke zei

Heey Martina,

Het is een hele leuke kaart geworden!!!

Groetjes Femke

Rosina zei

Een super leuke kaart Martina...heel mooi dat olifantje met die kleurige ballonnen...

groetjes Rosina

Jantine zei

Een happy kaartje voor een veolijke birthday!
Groetjes
Jantine

carla zei

Prachtig gemaakt Martina.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Wat een enig kaartje! Hopelijk is je weekend zo gelopen als je had gehoopt. Het klonk wel heel gezellig...
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Ja, had dit weekend ook geen blogtijd wegens opendeur in 't Woefke...
Wat een geweldige kleurencombinatie heeft deze kaart! Ben helemaal fan!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Een heel schattige kaart en mooie kleuren ! Ik was heel vroeg bij Woefke zaterdag, dus heb je helaas gemist ! Groetjes, Enny