maandag 30 april 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (151) : Mirek / Wodan

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, maandag, dus we gaan weer voor persoonlijke kaartjes. De onderstaande twee maakte ik voor de mannen 'in huis', de eerste voor mijn pa, de tweede voor de vriend van mijn dochter. Zij zelf vond het kaartje 'maar niks', jammer genoeg, wou het zelfs niet afgeven. Had helaas geen tijd meer om een nieuw kaartje te maken, dus moest ze het toch met deze doen. Wodan vond het allemaal wel OK, gelukkig maar !
Het modelletje is hetzelfde als ik gebruikte voor het kleurenkaartenteam. Het geeft met ander papier, weer helemaal ander effect zoals je ziet.

Papier : Action
Jarig ! : Scrapbook Atelier
Letters : My Favorite Things
Cijfers : Marianne Design

Voilà, meer valt er niet meer over te vertellen... Ik wens jullie nog allemaal een fijne start van de week, voor diegene die moeten werken, werk ze. Voor wie een 'brugdag' maakt, geniet er van. Hoewel ik niet denk dat het weer optimaal zal zijn, maar om te knutselen geeft dat niet zo hé ?
Ik zie jullie graag morgen terug voor een vers projectje voor 'In 't Woefke'. Weer ander materiaal in de kijker, kom je weer een kijkje nemen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x








13 opmerkingen:

Els zei

Een leuke kaart die ik ook nog steeds wil maken.
Groetjes, Els

Colien zei

Twee, gave kaarten, ze zijn echt stoer! Jammer dat je dochter het daar niet mee eens was, maar gelukkig is de kaart toch goed ontvangen...
grt Colien

Mariken zei

Tof model, en twee prachtige en stoere kaarten voor de mannen!

Diny zei

Twee stoere mannenkaarten in dit leuke model Martina.....zeker geslaagd!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Prachtige mannenkaarten heb je gemaakt. Tof model ook. Voor de ontvanger zo verrassend als hij de enveloppe openmaakt.....

Ellen zei

Super gave kaarten hoor...echt mannenkaarten vind ik...top!
Gr Ellen

chantal zei

Ik vind de kaarten geslaagd? Zo zie je maar dat de jeugd een heel ander idee heeft over een mooie kaart.
Heb je dan ook gevraagd wat er niet goed aan was en hoe zij het wou? Zelf ook benieuwd

liefs Chantal

Ans Gilbert zei

Ze zijn echt super Martina,
heel leuk de uitklapbare binnenkant,
groetjes,
Ansx
p.s. ik noem mijn broertje klein omdat hij 6 jaar jonger is dan ik..

Marfien zei

Over grijs gesproken, dit blokje had ik vorig jaar van mijn dochter gekregen en totaal vergeten, past goed bij de volgende KKT. Vind beide kaarten erg mooi geworden.

Enny zei

Heel mooie mannenkaarten, jammer dat je dochter ze niet mooi vond. Groetjes, Enny

Judith zei

Mooie mannenkaarten en model is super leuk!
Groetjes van Judith

Caroline Cards zei

Erg leuke mannenkaarten en dit model is super!
Het was inderdaad prima knutselweer.
groetjes, Caroline

SylS creaties zei

Twee prachtige stoere kaarten! Jammer dat je dochter zo reageerde, tja smaken verschillen soms...
groetjes,
Syl