woensdag 25 april 2018

Kleurenkaartenteam 2018 : 4de schakel : Mosterdgeel en donkergrijs

Goeiemorgen iedereen,
vandaag komt het kleurenkaartenteam weer op gang ! We kregen van Nelleke een heuse uitdaging te verwerken... Donkergrijs met mosterdgeel... En of het een uitdaging werd... Maar kijk, een heleboel deelnemers gaven zich op (ook via Linky, joehoe !). En gingen aan de slag met deze moeilijke kleurencombo toch wel.
Ik maakte een reeks kaartjes, maar vond dat het grijs toch niet donker genoeg was. Eindigde uiteindelijk met de eerste foto. Daar vond ik, dat ik eindelijk de kleurencombo maakte, die de foto ook weergaf. Uiteraard wil ik jullie de andere probeersels jullie niet onthouden en geef ze mee in dit bericht.
Celebrate en sentiment : My Favorite Things
Bloem : Stampin Up, gekleurd met Twins
Embossing : We R Memory Keepers


Maries van 'In 't Woefke' werd 73, daar moest natuurlijk ook een kaartje bij ! Ik probeer altijd een beetje 'origineel' uit de hoek te komen, want voor iemand die een knutselwinkel heeft, die kijkt natuurlijk niet zo snel op van een 'gewone' kaart. Vond dit modelletje op het internet (je vindt een link in mijn Pinterest van april 2018), paste het aan, dat het een gewone kaart werd, hieronder het resultaat.... Ze noemen het model een 'impossible card'. Maar dat valt heus wel mee hoor ! =)
Cijfers : Internet
Sentiment : Boekenvoordeel
Letters : My Favorite things
Papier : Blokje van bij Boekenfestijn



Net daarvoor, maakte ik reeds deze onderstaande, uitklapbare kaartjes. Ze zijn van hetzelfde papier als hierboven, dus kunnen gewoon mee in de running denk ik. Het grijs, is in dit geval, niet donker genoeg, dus konden ze niet dienen voor het kleurenkaartenteam van deze maand.
Sentiment : Stampin Up
Letters : My Favorite Things
Cirkel vlinders : Marianne Design
Celebrate / hooray : Internet
Cijfers : My Favorite Things





Hieronder krijg je de hele reeks deelnemers, heb gewoon de Linky gekopieerd, hopelijk werken de linken naar jullie blogs op deze manier ook goed. We proberen het gewoon uit.... Indien niet, dan zoek ik nog wel een snelle oplossing. Klik gewoon op de naam, dan zou je normaal gezien op de blog moeten uitkomen van de deelnemer. Laat bij iedereen een berichtje achter, dat is voor iedereen fijn !
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Kom je dan weer kijken ? Tot dan !
Heb net ervaren, dat je, als je op de naam klikt, niet altijd automatisch de startpagina van de blog krijgt. Klik gewoon even door op de blog zelf om de startpagina te krijgen. Bij sommige blogs lukt het wel vanzelf (weet ook niet waarom....jawel, ondertussen weet ik het wel). Probeer bij het aanmelden, altijd je link van de startpagina te nemen van je blog, dus geen blogbericht openen van jezelf om de link te plakken (Dank je wel, Linda, was er ondertussen ook al achter gekomen...)
Groetjes, Martina
x
1.Larissa13.Ans S.25.Laurette Paelinck
2.Margreet14.Rosina26.Mariken
3.Crea Nancy15.Petra27.Creatiels
4.Nelleke16.chantal verhoeven28.els van herck
5.Jantine17.Marijke29.Grietje
6.Nancy (tisallemaalhandwerk)18.Femminde30.Jolanda S
7.Ger Janne19.Gerrie31.Linda Crea
8.Martina's kaartjes20.Karin32.Yvonne van Bruggen
9.Veerle21.Colien33.leny w 3
10.! neke22.Diny
11.Marfien23.Nicole
12.Ellen24.Sarah

30 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

da's een hele reeks mooie kaarten! Dat blok van boekenfestijn heb ik ook, zelfs niet aan gedacht! shame on me!
Dankjewel voor het blijven organiseren van deze leuke uitdaging elke maand!
Mijn gepubliceerde kaartje is dat waarvan ik het grijs te bleek vond...
Fijne dag
Nancy

!neke zei

Wat een super mooie rrekks !
Link werkt !
groetjes Ineke

Mariken zei

Wat ben jij goed bezig geweest zeg, véél en mooie kaarten! Wat vind ik dit toch leuk, kleurencombi’s die ik normaal niet zou kiezen. En als je ziet wat er uitkomt, echt verrassend en heel gaaf!!

Jantine zei

Zo wat een bijzondere modellen heb jij bij je kaarten! Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig.
Dat donkergrijs is wel een dingetje...echt heel donkergrijs had ik niet, mijn is wat mid-grijs.
Bedankt weer voor de uitdaging deze maand en handig dat mr. Linky werkt!
Groetjes
Jantine

Veerle zei

Mooie reeks kaarten Martina, heel geslaagd.
De linky werkt maar je maakt bij mij wel een tijdreis naar 2016 ha ha ha.
Groetjes Veerle

Colien zei

Jeetje, jij hebt je wel uitgeleefd met deze kleurtjes! Wat een mooie kaartjes, gave modellen ook weer, zo leuk!
Bedankt weer voor de organisatie, erg leuk elke maand!!
grt Colien

chantal zei

Niet 1 , niet 2 maar een hele reeks kaarten. De ene al mooier dan de andere.
De kaart voor Maries is inderdaad een hele speciale, ze zal er wel blij mee geweest zijn.
Liefs Chantal

Jolanda zei

Ik vind al jouw kaarten erg mooi gelukt! Leuk om weer mee te doen, een echte uitdaging!

Marfien zei

Mooie serie Martina, van mij mogen de laatste ook meedoen hoor :-)
Mijn link gaat naar de dag van aanmelden terug, weet je dat ook weer

Margreet zei

Wat werk je toch hard voor het team, complimenten hoor!
Ook complimenten voor zoveel kaartjes in de gevraagde kleurstelling. Stuk voor stuk beauties. Ben het qua kleur met je eens dat de bovenste het mooiste past.
Fijne dag.
xxx Margreet

Rosina zei

Schitterende kaartjes zijn dit allemaal Martina, en super leuk die modelletjes...wat ben jij goed bezig geweest met deze mooie kleurencombiatie

groetjes Rosina

karin zei

Dat zijn mooie kaartjes Martina. Leuk al die verschillende kaartvormen.
Bedankt voor de opzet van dit KKT, het is altijd weer een uitdaging om iets te maken met de kleuren.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wow.....prachtige kaartjes Martina in deze leuke kleurtjes!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Je bent weer lekker creatief bezig geweest, stuk voor stuk pareltjes om te bekijken. En om te ontvangen denk ik, groetjes Petra

Marijke zei

Ik vind je kaarten stuk voor stuk even mooi en wat mij betreft kunnen ze allemaal hoor! Het was deze keer wel een echte uitdaging vond ik! Maar weer gelukt en dat is ook de bedoeling natuurlijk dat je echt bezig bent met je kaartje! Groetjes Marijke.

gerrie zei


Gaaf, wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt Martina. Het is nog steeds een feest om alle creaties te mogen bekijken en van iedereen is het zo verschillend. De kleuren waren moeilijk, maar dan kijk ik bij de anderen en dan denk ik, waarom ben ik daar zelf niet opgekomen hahaha. Overigens kreeg ik nr. 1 en nr. 2 niet op de betreffende kaart, er stond ook nergens iets van startpagina. Groetjes, Gerrie.

lenywim35 zei

Mooie kaarten maakte je Martina. Ik reageer bij de anderen later wel. Ik kreeg een triesttelefoontje en daar ben ik echt stuk van. Probeer het wel uit te leggen opmijn blog. Maar nu stopt het vandaag hieer.
Liefs leny

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk gemaakt, mooi in deze kleuren! Het is afhankelijk van hoe iemand zijn blog linkt (de link vd homepage opgeeft of van een specifiek bericht), waar hij dan uitkomt als je erop klikt. Groetjes, Linda

gerrie zei

Ik dacht dat ik ergens al een berichtje had achtergelaten. Weet het niet meer, maar jij hebt een prachtige reeks kaarten gemaakt. Geweldig zo mooi.En bedankt weer voor het organiseren van deze leuke challenge.
Bij een paar sites kon ik niet op de pagina komen, zag nergens de startpagina, dus helaas.
Groetjes, Gerrie.

Ans S. zei

Wat een super mooie serie kaarten.

Groetjes Ans

Grietje zei

Wat een prachtige kaartenserie heb je gemaakt. Zo productief ben ik niet geweest met deze lastige kleuren. Zo leuk om met elkaar zulke verschillende kaarten te maken met dezelfde kleurencombi.

Groetjes Grietje

Nicole Parmentier zei

Wouw wat een hoop moois op jou blog vandaag! Ik zou geen favoriet kunnen kiezen, vind ze allemaal prachtig en zo verschillend! Leuke challenge weer! En dat Linky werkt als een trein!!

Laurespage zei

Je hebt een hele mooie serie gemaakt met mooie variaties.
En Maries zal blij geweest zijn met je kaartje.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Ha Martina,
ik heb vanmorgen uitgebreid gekeken bij al je kaarten. Sjonge wat heb jij een inspiratie gehad. Die onmogelijke kaart heb ik pas ook bij iemand gezien. Heel leuk! De pop up kaart vind ik ook super!!
Dank je weer voor de organisatie!
Ben nu al benieuwd welke kleur erbij komt!
Groetjes,
GerJanne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je hebt echt weer een hele rij gemaakt Martina! Super leuk!! En ook kaarten in eerdere berichten.. Je maakt altijd zulke leuke kaarten.. Dankjewel weer voor het organiseren! Lieve groetjes, Yvonne

Creatiels zei

een hele leuke en mooie reeks kaartjes heb ik gezien, verschillende modelletjes, knap gedaan
bedankt om het ook dit keer weer in goede banen te leiden.
groetjes
Els

Sarah zei

Gisteren heb ik jou kaartjes wel gezien, in de vlucht, maar reageren is er over geschoten.
Wat maakte je weer 3 spectaculaire kaarten, met bijzondere modellen, super geslaagd. Bedankt voor de organisatie weer!☺

Femminde zei

Wat een leuke serie is het geworden. Ze hebben allemaal wel wat, ik kan niet kiezen.
En dat je nog maar een poos het KKT mag voortzetten.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Larissa zei

Wauw, wat een mooie productie. Erg leuk gemaakt. Tof!
Bedankt voor de organisatie weer.

Nelleke zei

O, zeg wat maakte je er veel. Het was ook een mooie combinatie al zeg ik het zelf. Al was het wel moeilijk om de juiste kleur grijs te vinden. Makkelijk hoor om via mar linkey te werken. Groetjes, Nelleke