woensdag 26 december 2018

Kleurenkaartenteam 2018 : 12de schakel : Oker met donkerblauw

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, tussen de feestelijkheden door, gaan we nog voor een laatste keertje (dit jaar) blogland veroveren met de kleurtjes okergeel en donkerblauw, gekozen door Mariken. Niet makkelijk leek ook deze volgens mij... In ieder geval, tussen al mijn papiertjes gezocht, en eigenlijk geen enkele combo gevonden. Dus is het gewoon apart geworden, maar dat is niet erg, denk ik dan...
Een modelletje dat ik al een hele tijd wel een keertje wilde maken, was voor deze gelegenheid dus helemaal  goed. Ik maakte eerst de reeks met het papier van Action, dat was helaas zonder donkerblauw. Gelukkig had ik nog een velletje oker over om de twee andere, juiste kaartjes te maken.

Papier : Blokje Action, blokje Boekenfestijn
Sentimenten : Internet






Uiteraard mag de (lange) lijst met deelnemers ook niet ontbreken... Ondanks de feestdagen, mocht ik rekenen op 26 enthousiaste trouwe deelnemers, als dat niet fijn is ?
In ieder geval, ik dank jullie allemaal voor jullie deelnames en het jaar weer vol met leuke uitdagende kleurencombo's aan te gaan ! Telkens mocht ik genieten van jullie creaties en toffe, lieve reacties. We gaan gewoon door, volgend jaar ! Dus, volgende week, niet vergeten om een kijkje te komen nemen welke kleurencombo op het menu staat.
Breng je bij de onderstaande deelnemers een bezoekje, vergeet ook geen reactie achter te laten, want daar gaat het tenslotte om !

1.Nancy-tisallemaalhandwerk10.Laurette19.Jantine
2.Linda Crea11.Ellen20.Femminde
3.Larissa12.Annemarie en Merit21.Crea Nancy
4.Martina's kaartjes13.Ger Janne22.Colien
5.Nelleke14.chantal23.! neke
6.Mariken15.Nicole24.Rhode
7.Marfien16.Marijke25.Karin
8.els van herck17.Rosina26.Ans S.
9.Margreet18.Bep
  
Nog een fijne jaarwissel gewenst !
Voor wie nog tijd en zin heeft, morgen heb ik nog een kerstkaart voor jullie....
Groetjes, Martina
x



25 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuk kaartmodelletje he, maakte ik onlangs eens bij Elke.
Het wordt weer een heel toffe KKT-dag! Dankjewel voor het blijven organiseren Martina!
Geniet van je vakantie! Voor mij morgen weer werkdag, mijn man moest vandaag zelfs werken...
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Hoi Martina,
je kaartjes zijn weer heel gaaf. Leuk model zo. Het is ook een mooie kleurencombinatie vind ik. Fijne dag vandaag!

Margreet zei

Wat een leuke serie is het geworden, Martina!
Gezellige dag!
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een toffe mannenserie!! Leuk modelletje en die tekst maakt het helemaal af.
Fijne kerstdag en tot volgend jaar!!
Groeten van Femminde

Ans S. zei

Wat een prachtige serie mannenkaarten.
Nog een fijne 2e kerstdag en tot volgend jaar.

Groetjes Ans

Marfien zei

leuk model, ziet er weer prachtig uit allemaal. Dank voor de inspiratie

chantal zei

Mooi model met prachtige resultaten.
Fijne eindejaarsdagen
liefs Chantal

Colien zei

Toffe serie, mooi!
Bedankt weer voor de organisatie, gaaf dat er elke maand zoveel deelnemers zijn, elke keer weer een kleurenfeestje!
grtz Colien

Je@net zei

Mooie frisse kleurtjes. Leuke kaarten, Martina!

karin zei

Leuk kaartmodelletje Martina! Nog een fijn tweede Kerstdag en bedankt voor dit leuke KKT wat je hebt opgericht wat veel bloggers met enthousiasme aan meedoen.
Groetjes,
Karin

Judith zei

Mooie serie kaarten geworden.
Fijne Feestdagen.
Groetjes van Judith

Mieke zei

Heel mooi! Ik vind die kleurencombinatie ook wel heel erg mooi! ♥

Linda Visser - van der Velden zei

Vond dit een super gave kleurencombi! Erg leuk allemaal weer!

Rhodé zei

Inderdaad een tof modelletje! Ik ga dit onthouden en dan misschien met een klittenbandje. Bij de Action hebben ze zelfklevende klittenbandrondjes. Ideaal voor dit soort kaarten. Ik heb weer genoten van het meedoen en ben benieuwd naar de kleuren waar we in 2019 mee aan de slag mogen. Want ik ben zeker van plan om weer mee te doen!

Enny zei

Mooie kleuren en een heel tof model ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Wat een gave serie! Ontzettend bedankt voor een heel jaar lang KKT-organisatie. Fijn om te lezen dat je daar ook volgend jaar gewoon mee doorgaat. Voor nu nog een hele gezellige tweede kerstdag!

Mariken zei

O ja, een opluchting dat we doorgaan met het KKT, ik ben er echt aan gehecht! Dank je wel voor je inzet hierbij, hartstikke tof!
En je kaartjes zijn geweldig, heel gaaf model! Fijne tweede kerstavond!

Claudia's kaartjes zei

wat een lieverd ! mooi en leuk kaartje
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Laurespage zei

Martina, hele mooie mannenkaarten met een super mooi model.
Bedankt voor het organiseren van het KKT en 52 WTC. .fijn einde jaar en tot morgen.
Laurette

Jantine zei

Hele leuke kaarten, Martina. Leuk model! En bedankt voor weer 12 maanden kleuren-uitdagingen, ik heb weer met plezier mee gedaan.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooie serie weer. Ik ben een beetje verlaat maar de kerst kwam er even tussen. Bedankt voor de organisatie het hele jaar van de KKT. We doen er met veel plezier aan mee!Een fijne vakantie en een heel gelukkig nieuwjaar! Groetjes Marijke.

Larissa zei

Wauw, wat een mooie serie heb je gemaakt. & bedankt voor de organisatie dit jaar. Op naar 2019, zin in!

Creatiels zei

bedankt voor je reactie op mijn blog.
En ja, je tip, maar ik dacht 't zou moeten lukken ....
leuke reeks heb je gemaakt.
nogmaals dank voor de organisatie, telkens weer, van het KKT
fijne vakantie nog
groetjes
Els

Nelleke zei

Hier ben ik dan om een reactie te geven op jou mooie kaartjes. Helemaal niets mis mee. Ik vond de combinatie ook geweldig al was het zoeken naar de papiertjes wat minder makkelijker dan gedacht. Om jou Kerstkaart moest ik lachen, ik dacht al die is in de bonen.....Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Weeral heel mooi!
Ik merk nu pas dat ik vergeten ben me op te geven maar je zag al dat ik wel mee deed. En je kerstkaart is aangekomen!! De sneeuw was niet gesmolten. Dank je wel! X