maandag 11 februari 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 192 : Unicorns !

Goeiemorgen iedereen,
Wat een leuke zaterdag hebben we achter de rug ! Ingrid van '52 weeks to christmas' had een hele tijd geleden het idee om een keertje een 'teamdag' te organiseren. Zaterdag was het dan zo ver. Heel spannend voor mij, want ik had misschien maar 2 mensen ooit een keertje ontmoet, dus allemaal zeer onbekend. Maar we hebben er een gezellige en leuke dag op zitten. Lekker eten, een warm onthaal, een super ligging, een leuke workshop, meer heeft een geslaagde dag niet nodig, zou ik zeggen.
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die de dag tot een groot succes heeft gebracht !

Een twee tal weken geleden, was mijn middelste dochter jarig. Die is nu officieel 'tiener' af. Jawel, een nieuw tiental, een nieuw avontuur, een nieuwe stap in het leven... Wat gaat het toch allemaal snel ! In ieder geval, ze kreeg van mij een 'droomkaartje' met eenhoorns. De bewuste 'klappkarte' die ik al een paar keer gemaakt heb. het modelletje al vooraf een aantal keer uitgesneden in het wit, dus is het enkel versieren en beplakken, bestempelen. Hieronder het resultaat.

Letters : My Favorite Things
Regenboog en wolken : My Favorite Things
Stempeset eenhoorns : Geen idee, een heel goedkoop set dat ik kocht in Nijkerk, gekleurd met copics

Ik wens jullie allemaal een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Kleine meisjes worden groot Martina,gefeliciteerd met je dochter!
Je kaartje is erg leuk,zal eens op zoek gaan naar het modelletje want dat is erg mooi!
Fijn dat jullie zo’n gezellig dage gehad hebben!
Fijne maandag xx

Colinda zei

Alsnog gefeliciteerd met je dochter en wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt!!
Gezellig zo'n DT dag.
Een goed begin van de week,
Colinda

Caroline Cards zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Je hebt een heel leuke kaart gemaakt en het model is super!
groetjes, Caroline

Je@net zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter, Martina.
En wat een super gaaf kaartje heb je voor haar gemaakt!

Elle-Jeanne zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Kei leuk is je kaartje geworden, mooi modelletje.

Groetjes, Elle-jeanne

Sarah zei

Super tof! Proficiat!

Annemarie en Merit zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter..
Wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt!!
Wij hebben ook zo genoten afgelopen zaterdag, wat was het gezellig om iedereen te ontmoeten...
dankjewel voor je gezelligheid....

Liefs Annemarie en Merit

Els zei

Alsnog proficiat met je dochter en wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt. Mooi modelletje ook en er is veel op te zien.
Wat fijn dat je zo'n gezellige team-dag is geweest.

Groetjes, Els

Margreet zei

Wat een prachtige klapkaart heb je voor je dochter gemaakt. Alsnog proficiat.
xxx Margreet

Marijke zei

Wat een mooi kaartje is dat klapkaartje! Heel apart weer! Gefeliciteerd met je dochter, kleine meisjes worden groot! Groetjes Marijke.

Rosina zei

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Martina, en wat een beeldige kaart heb je voor haar gemaakt...mooi modelletje ook
en nogmaals bedankt voor de gezelligheid van afgelopen zaterdag...het was fijn je ontmoet te hebben...


groetjes Rosina

Angelique zei

Nog gefeliciteerd met je dochter, wat gaat het hard he. Supergave unicorn kaart maakte je voor haar. Wat gezellig om zo met het hele team bij elkaar te komen.
Ook je viskaart is mooi geworden. Als ik heel eerlijk ben snap ik van het hele google verhaal helemaal niks, ben geen computernerd. Ik ben benieuwd.
lieve groetjes Angelique

Mariken zei

Beetje later, gefeliciteerd met je dochter! Time flies!
Hele leuke, vrolijke en toffe kaart!

Ellen zei

Prachtige, feestelijke kaart voor je dochter! Nog gefeliciteerd trouwens. Ernstig hè, zo snel als ze 20 zijn ;-)

Enny zei

Wow, wat een prachtige kaart, heel tof model en prachtig versierd ! Nog een dikke proficiat voor je dochter ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Martina,

Oh, wat een super leuke eenhoornkaarten maakte je! Ik heb die stempels ook en nog nooit gebruikt... Al een klein beetje vergeten dat ik ze had... haha!!

En een dikke proficiat voor Zahra!

Fijn dat je zo'n leuke zaterdag had... Altijd fijn om gelijkgestelde zielen te ontmoeten!!

Liefs,
Nancy

Francisca zei

Wat een leuke kaart de eenhoorn is echt schattig en dat modelletje super leuk.
Francisca