woensdag 20 februari 2019

Hoera

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een echt 'restjeskaartje'. Ik krijg het niet over m'n hart om de strookjes die ik over heb weg te gooien, maar dan moeten die op een keertje toch ook een bestemming krijgen.... Wel, hieronder krijg je zo'n kaartje. Hij is toch wel leuk geworden vind ik.
Hopelijk jullie ook =)

Papierstrookjes : Panduro en Crafts-Too
Sentiment : Els Brigé
Diertjes : My Favorite Things

Ik wens jullie weer een heel fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstcreatie.
Hopelijk heb je dan weer even de tijd om een kijkje te komen nemen. We zien elkaar dan !
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


14 opmerkingen:

Margreet zei

Ik kan ook geen restjes weggooien. Jij hebt ze hier leuk opgebruikt. Wat een lief stempeltje!
Fijne dag.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Oh, dat ken ik ,niets weggooien, je weet nooit.
En je ziet ,een heel mooi kaartje met restjes.
Leuke stempel, heb je gebruikt.
Wens je een fijne dag.
Groetjes, Elle-jeanne

Els zei

Tja we kunnen maar moeilijk papiertjes weggooien en zo zie je maar wat een mooie kaart je ermee kan maken. Heel leuk Martina.
Groetjes, Els

Je@net zei

Super leuke restjeskaart, Martina.
En dan ben je stiekem toch blij dat je niets weggegooid hebt!

Rhodé zei

Leuk is die stempelset. En zo mooi gekleurd! Met de mooie tekst van els Brigé heb je niet veel meer nodig dan een paar strookjes. Leuk!

Annemarie en Merit zei

Oh wat een schattig kaartje Martina, heel leuk met al die strookjes! Wij kunnen ook nooit iets weggooien, bewaren altijd ALLES. De kleinste stukjes papier, want je weet maar nooit :)

Groetjes, Merit en Annemarie

carla zei

Restjes kunnen ook mooi zijn, dat zien we hier wel.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Monique zei

Ik heb gisteren net heel wat uitgezocht en bij het oud papier gedaan. Ik kom er gewoon niet aan toe om het te gebruiken. Maar jij hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt! Top gedaan.
Lieve groetjes, Monique

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje hoor ! En inderdaad een mooie restje smijten wij niet weg, vroeg of laat ga ik in de doos eens neuzen enndan ben ik zo blij dat ik vandoen restjes nog iets kan maken. Groetjes, laurette

Gina zei

Heel leuke kaart in deze kleurtjes ! Groetjes, Gina

Enny zei

Een heel leuke kaart, en de restjes zijn prachtig ! Ja, ik kan ook niets weggooien, moet binnenkort in mijn kamer "klimmen", haha ! Groetjes, Enny

Maria V zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden. Leuk opgelost met die restjes. Weggooien.... Pas als de doos met restjes echt overloopt ;)

Colien zei

Goed dat je de restjes bewaard had, anders hadden we dit leuke kaartje nooit gezien... ;)
grtz Colien

Aartje zei

Ik heb ook een enorme bak met restjes. Bij jou hebben die restjes een hele leuke en lieve kaart opgeleverd,
Groeten, Aartje