maandag 1 april 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 199 : Ief

Goeiemorgen iedereen,
vandaag 1 april, grapjesdag. Daar heb ik geen tijd voor voorlopig, want als jullie dit lezen, zit ik met de klassen van de 3de graad op de bus, richting zee. Daar verblijven we een hele week. Zeker niet rustig, ben dan ook tegen eind van de week helemaal 'op'. De kids daarentegen, zijn onverwoestbaar.
Hopelijk vallen de nachtjes wat mee...
In ieder geval, vandaag heb ik naar alle traditie een persoonlijke kaart. We zijn aan de 199ste week, wie had dat gedacht !
Deze keer krijg je het kaartje voor Ief te zien. Hij houdt van lezen en van wijn, en ook van muziek. Of ik dat allemaal kon verwerken in de kaart ? Jawel, we doen ons best.
Hieronder het resultaat.

Boekenstempel : Impression Obsession
Letters : My Favorite Things
Wijn : Een setje van bij Inge, geen idee welk merk
Sentiment : Marianne Design
Cijfers : Marianne design
'Plaat' : Zelf gemaakt met zwart papier en witte stift

VoilĂ , jullie week kan van start gaan. Ik wens jullie dan ook een fijne werkweek toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart voor mijn DT 'In 't Woefke'. We gaan een nieuwe uitdaging tegemoet. Nieuwsgierig ? Kom dan zeker een kijkje nemen !
Groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina.
En veel succes de komende week!

Judith zei

Heel erg mooi kaartje geworden.
Succes met de kids deze week.
Groetjes van Judith

Angelique zei

Hele mooie kaart voor Ief, wat is de boekenstempel gaaf. Je opkikkerkaartjes zijn echt leuk geworden, ik moet de kikker ook nog uit z'n verpakking halen (schaam)
lieve groetjes Angelique

Angelique zei

Vergeet ik je nog veel plezier en succes te wensen voor deze schoolweek.

Els zei

Een hele mooie kaart Martine.
En heel veel succes met de kids. Puffff zwaar hoor een hele week.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Oh lekker een weekje zee! Als je de kinderen overdag goed uitput heb je misschien ook nog wat nachtrust! Je kaartje is prachtig, mooi persoonlijk en die langspeelplaten zijn weer helemaal hip!

Dora zei

Geweldige kaart. Alles past. Die boeken stempel is wel heel erg mooi. Leuk je ontmoet te hebben. Fijne week verder