dinsdag 23 april 2019

Lentekaartjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een extra berichtje op mijn blog. De laatste in de reeks lentekaartjes van deze maand voor mijn DT 'In 't Woefke'. We mochten van Inge een vel van Renke kiezen in de winkel en er mee aan de slag gaan. Geen evidentie vond ik dat... Het bleef een tijdje geduldig liggen wachten op Mister Inspiration. Een setje snijmallen, mocht ik ook een keertje gebruiken van Inge. 'Ben benieuwd wat je er mee gaat doen', klonk het... Jawel, het idee met de snijmallen had ik in mijn hoofd (geïnspireerd door een bezoekje aan de Knotsgekke Kaartendagen), nu nog de snijmal verzoend krijgen met het papier van Renke. Maar kijk, plots lukt het dan om zelfs 5 kaartjes te maken ! Geen strookje papier van het Renke vel heb ik weggegooid. Tot op het laatste stukje, verwerkte ik het hele vel op de kaartjes. Als dat niet leuk is !
Hieronder mijn resultaten.



Papier : Renke
Snijmallen rechthoeken : Renke
Sentiment : Marianne Design


Papier : Renke
Snijmallen : Studio Light
Sentiment : Marianne Design


Papier : Renke
Blaadjes en vlinder : Gummiapan
Sentiment : Gummiapan



Papier : Renke
Snijmal Studio Light en My Favorite Things
Bloem : Renke




Papier : Renke
Snijmal vogeltjes : Studio Light
Snijmal bloemen : Renke
Snijmal Enjoy : Penny Black
Sentiment : Craft Emotions

Heb je de kriebel ook te pakken ? Rep je dan naar 'In 't Woefke' om je materiaal aan te schaffen. Het assortiment Renke is ondertussen erg uitgebreid, dus is de keuze niet makkelijk !
Je kan er natuurlijk ook meteen de kaartjes bekijken en betasten.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x


11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie serie kaarten, Martina!

Els zei

Een hele leuke extra post Martine en een pracht serie kaarten heb je gemaakt met deze spulletjes.
Groetjes, Els

Margo zei

Wat een prachtige reeks Martina !
Heel leuk en weer helemaal anders van sfeer.
We zagen de schildpad wel veel hoor, want we hadden haar nog niet zo lang en ze sliep binnen in de keuken, als ze buiten was, zaten we er ook telkens bij.
Het was een beetje onze baby ook al was ze waarschijnlijk al dik 70 jaar.
Succes vandaag, weer even wennen na de vakantie.

Groetjes
Margo

Colinda zei

Wat een mooie kaarten en dat allemaal uit 1 vel!!
Fijne dag,
Colinda

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Martina, super goed gelukt!

Groetjes, Merit en Annemarie

Eri zei

Wat een prachtige serie kaarten Martina! Ze zijn super mooi gelukt!
Groetjes, Eri

Marfien zei

Prachtige serie met dit papier, leuke mallen.
tot morgen!!!

Nancy Soetaert zei

prachtig papier maar ik zou er ook niet onmiddellijk goed weg mee weten. Je hebt er heel mooie kaartjes mee gemaakt!
Nancy

Colien zei

Heel gaaf, wat een mooie serie!
grtz Colien

Nancy zei

Hey Martina,

Wat heb je een leuke serie gemaakt van dat éne blad van Renke!
En jouw 3-luikkaart is helemaal gelukt! super!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Wauw, wat een prachtige serie kaarten, en dat van 1 blad papier, super gedaan! Groetjes, Enny