zaterdag 22 juni 2019

Kampkaartjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het alweer mijn laatste kaartje in onze maandelijkse uitdaging... maak een kampkaart of afstudeerkaart met het DT van 'In 't Woefke'. Deze keer maakte ik een tunnelkaart. Dat was alweer een tijdje geleden, maar leende zich heel goed voor dit stempelset dat al een tijdje in mijn kast schreeuwde om aandacht. Het is dus gelukt ! Hier heb je de yeti in volle glorie op het kampkaartje.

Wolken : My Favorite Things
Bomen achteraan : Marianne Design
Yeti en 'bos' : My Favorite Things
Letters : My Favorite Things

Wil je dit kaartje en andere voorbeeldjes bekijken ? Dat kan, rep je dan naar 'In 't Woefke' in Deurne, daar kan je ook meteen leuke spulletjes aanschaffen.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart, tot dan,
groetjes, Martina
x







9 opmerkingen:

Chantal zei

Hele mooie kaart, leuk effect.
Groetjes, Chantal S

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke vakantie kaart.
Fijne weekend.
Groetjes, Elle-jeanne

Margreet zei

Wat een gaaf kampkaartje. Leuk, zo'n tunnelkaart.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Enny zei

Oh, dat is prachtig gedaan, heel mooie en toffe tunnelkaart ! Nog een fijn weekend ! Groetjes, Enny

Eri zei

Oh, wat een leuke kaart met dit verrassende effect! Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Geweldig dit kaartje....top hoor!

Je@net zei

Echt een super gave kaart, Martina!

Els zei

Een lief en grappig kamp kaartje.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Hi hi ik zit hier heerlijk op mijn veranda in Zuid Frankrijk en zie zowaar een verkoelende Yeti voorbij komen! Groter kan het contrast bijna niet zijn. Maar wat is hij gaaf deze tunnelkaart!! Dit modelletje gaat op mijn to-do lijstje.