zaterdag 14 december 2019

Zeediertjes

Goeiemorgen iedereen,
soms heb ik het gehad, ik wil meer plaats, ben de blokjes die al jaren in mijn voorraad liggen, weg... En dan krijg je onderstaande kaartjes. Lekker veel plooien en wat velletjes die je hierin kan verwerken. De Z - fold kaart leent zich er dan erg goed toe.
Zeediertjes er bij en je krijgt een leuke kaart.
Jammer genoeg weet ik niet meer van welk merk de delen van mijn kaart zijn, dus ik zal ze jullie schuldig moeten blijven, sorry !
Sentiment : Stampin Up



Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een persoonlijke kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is wel een super leuk kaartje geworden Martina met de leuke visjes en grappige octopus! heel herkenbaar Martina met de hobbyspullen, nog even dan is er het nieuwe jaar en maken we weer een nieuwe start met een opgeruimd en gesorteerde hobbykamer wie weet wat we nog tegen komen. Fijn weekend!!
Liefs Anita

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige kaart Martina! Super mooi gedaan! Fijn weekeind gewenst! Groetjes Linda

Annemarie en Merit zei

super gave kaart!!

liefs Annemarie en merit

Creatiels zei

Mooie kaartjes heb ik hier weer zien verschijnen
Ik denk dat ieder van ons soms wel meer plek wil, ben ook volop bezig met mijn blokjes op te werken.
Groetjes Els

GerJanne zei

Ik vind hem helemaal leuk! Zo grappig gedaan met dat mica, alsof ze lekker aan het zwemmen zijn! Tof!

Claudia's kaartjes zei

Dit is een geweldig toffe kaart.
This is a really lovely creation.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Chantal zei

Schitterende kaart, leuk die 'zwemmende' vissen.
Groetjes, Chantal S

Mariken zei

Heel leuk en kleurrijk, deze kaartjes! En ik hou van zeebeestjes!
Weekend bijna voorbij, nog ff, dan vakantie...

Gina zei

Je visjes lijken écht te zwemmen ! Leuk gemaakt ! Groetjes, Gina