woensdag 5 augustus 2020

Oproep kleurenkaartenteam : 8ste schakel aubergine met donkerzalmroze

Goeiemorgen iedereen,
GerJanne was vorige maand de eerste die reageerde op de verse oproep van het kleurenkaartenteam. Zij mocht dan de zware taak op zich nemen om een nieuwe kleurencombo te kiezen voor augustus. Daar moest ze niet lang over nadenken, diezelfde nacht, stuurde ze me al het antwoord. DONKERZALMROZE bij het aubergine van vorige maand. Bij deze... Een duidelijke foto lijkt me, wat ze juist bedoelt.

Je kan jezelf hieronder opgeven bij Mister Linky als je graag deze uitdaging aangaat. Dit kan nog tot maandag, 24 augustus. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, 26 augustus. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken !
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstcreatie.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

13 opmerkingen:

Caroline zei

Weer een leuke combi hoor groetjes Caroline

farmerblog zei

Natuurlijk doe ik weer graag mee. Leuk! Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Doe ook graag weer mee.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Spannende combinatie! Ik doe weer mee!
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Martina,

Die Gerjanne toch! We blijven maar kleuren uitvinden... Dat op zich is al een hele kunst!
Ik ga deze uitdaging graag aan!

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Dank zij de nieuwe blogger is mijn link eindelijk weer gelukt en kan ik weer meespelen.
xxx Margreet

Sarah zei

Leuke keuze. Ik probeer weer mee te doen. Fijne vakantie nog! X

Diny zei

Ik ga het ook weer proberen.
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

mooi" kleurencombi, ik doe met veel plezier weer mee!
Nancy

Femminde zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Femminde zei

Hoi Martina,
Ging niet helemaal goed dus even opnieuw. Sorry!!
Leuke combi!! Maar wel moeilijk om de goede kleurtjes te vinden denk ik. Kan ik er geen abonnement bij nemen dat elke maand de juiste kleurtjes cardstock op de deurmat vallen (haha).
Maar ga het zeker weer proberen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Ik ga ook weer proberen mee te doen
groetjes Rosina

chantal zei

Oh ik ging naar de kleuren kijken en zag dat ik me nog niet aangemeld had.
Dus bij deze gedaan.
Niet zo gemakkelijk, maar we zullen er wel iets op vinden.
Liefs Chantal